Sauron (oregistrerad) Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 Är du rädd för att åskan skall knäcka din utrustning?? Denna sajten hittade jag: ÅSKVARNARE Jääädrigt bra....
SERO Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 För sent!!!! Åskan slog ned hos mig i söndags. Dotorn paj, en TV paj samt stora delar av elen, kyl, frys och mycket mycket mer....
VacUm Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 För sent!!!! Åskan slog ned hos mig i söndags. Dotorn paj, en TV paj samt stora delar av elen, kyl, frys och mycket mycket mer.... Fyfan.. Lider med dig. Har blitt av med några modem, men det är allt..
Lundin Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 (redigerat) G-sus..det lät ju inge kul.. försäkringen måste ju täcka en del åt dig.. men i.a.f.. faen va surt Sauron: Den där sidan var ju rätt ball... Redigerat 9 juli 2004 av demoniqus
PerkaBalo Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 fy fan va tragist...... 🙁 LIDER med dej SERO har klart mej hitills men trodde att det skulle skita sig för nån vecka sen när vi hade ett FET åskväder bara några kilometer bort.......(sundsvall) Kan va riktigt bra sida.
Egghuvud Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 Loosade mitt ljudkort samt min dator för ett år sedan. 30.000:_ i vasken. Försäkringsbolaget fattade inte vad ett ljudkort var, så kompensationen vart inte något vidare ca 8.000 fick jag ut och eftersom man alltid bränner backup (NOT!) så förlorade jag trettiofemtusen timmars arbete + en hel massa låtar som vart halvklara. Jag lider också med dig Sero. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.