Jump to content
Annons

ÅSKVARNING!

Recommended Posts

Sauron (oregistrerad)
Postat

Är du rädd för att åskan skall knäcka din utrustning?? Denna sajten hittade jag: ÅSKVARNARE Jääädrigt bra....

Annons
Postat

För sent!!!! Åskan slog ned hos mig i söndags. Dotorn paj, en TV paj samt stora delar av elen, kyl, frys och mycket mycket mer....

Postat
För sent!!!! Åskan slog ned hos mig i söndags. Dotorn paj, en TV paj samt stora delar av elen, kyl, frys och mycket mycket mer....

Fyfan.. Lider med dig. Har blitt av med några modem, men det är allt..

Postat (redigerat)

G-sus..det lät ju inge kul.. försäkringen måste ju täcka en del åt dig.. men i.a.f.. faen va surt

Sauron: Den där sidan var ju rätt ball...

Redigerat av demoniqus
Postat

fy fan va tragist...... 🙁

LIDER med dej SERO

har klart mej hitills men trodde att det skulle skita sig för nån vecka sen när vi hade ett FET åskväder bara några kilometer bort.......(sundsvall)

Kan va riktigt bra sida.

Postat

Loosade mitt ljudkort samt min dator för ett år sedan. 30.000:_ i vasken. Försäkringsbolaget fattade inte vad ett ljudkort var, så kompensationen vart inte något vidare ca 8.000 fick jag ut och eftersom man alltid bränner backup (NOT!) så förlorade jag trettiofemtusen timmars arbete + en hel massa låtar som vart halvklara.

Jag lider också med dig Sero. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.