Kenta K Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Hej hej gott folk! Jag försöker igen. Fikk 1 comment på min förra låt. .Mycke dåligt tycker jag, så nu laddar jag up en ny låt... Vad är bra? Vad är dåligt? Ja, ni kan ju allt det där med att ge kritik.. 😛 Kör på bara. . 😆 LÅTNAMN: Kamasutra ARTIST/GRUPP: Kenneth F GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 05:17 KOMPOSITÖR: Kenneth F PRODUCENT: Kenneth F INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 9.68 STATUS: Färdig (Om inte ni tycker annat) Låtlänk: Kenneth F - Kamasutra
Danabacken Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Ja får inte hem låten 😄 har iaf hört en femtedel, och det bådar gott. 😄
Kenta K Postat 8 september 2006 Trådstartare Postat 8 september 2006 (redigerat) Låter bra! men vart är basen nånstans? wut? 😄 Edit: Ska vara sagt att mina högtalare är fuckade! Så den är mastrat i mitt underbara headsett... 😄 lol Redigerat 8 september 2006 av Kenta K
Kenta K Postat 8 september 2006 Trådstartare Postat 8 september 2006 Ja får inte hem låten 😄 har iaf hört en femtedel, och det bådar gott. 😄 Låten är ganska stor, så det kan ta tid...
Mr. Math Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 (redigerat) Tycker det allmänt låter ganska trevligt....riktigt tung låt måste ja säga, bastrumman e riktigt go. Syntharna låter lite tomma tycker jag, jag saknar fyllighet. Jag vet inte om det är jag som är freak, men så fort jag hörde baklängesreverbet i början så tänkte jag tiesto - just be 😄 har du snott ljudet eller? låter helt exakt ju Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 8 september 2006 av Mr. Math
Kenta K Postat 8 september 2006 Trådstartare Postat 8 september 2006 (redigerat) I så fall använder tiesto sig av en fx ljud skiva 😄 Fx ljudet reverse Ahh Redigerat 8 september 2006 av Kenta K
Mr. Math Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 haha, ja se på fan! Fan va wierd utav honom i så fall....vore ju lättare å bara slänga på ett reversed reverb
Rawbert Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Kan också vara så att de som gjort sample skivan har just samplat den här låten och fått samplingen clearad ... har ju hänt på en del sample skivor Fast i det här fallet så vet jag ju inte...
Kenta K Postat 11 september 2006 Trådstartare Postat 11 september 2006 Det kan det ju så klart va.. Tänkte inte på det.. 😱 Men då har ju jag och tiesto samma smak vad gäller reverb på ett ahh ljud. .hehe 😛
Kenta K Postat 29 september 2006 Trådstartare Postat 29 september 2006 bumpsidupsy! 😲 Jag snubblade över denna tråd... 😕
Nexustwins Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Låten limit distar ganska mycket, skulle kunna bli mycket skönare om du lade på "skönare" ljud. Annars gillar jag låten starkt men bättra på ljudet
Kenta K Postat 30 september 2006 Trådstartare Postat 30 september 2006 Tackar för svar Nexus! Alltid roligt när du/ni ger comments! Skönare ljud? Nja, vilket ljud tänkte du på då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.