Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hej gott folk!

Jag försöker igen. Fikk 1 comment på min förra låt. .Mycke dåligt tycker jag, så nu laddar jag up en ny låt...

Vad är bra? Vad är dåligt? Ja, ni kan ju allt det där med att ge kritik.. 😛

Kör på bara. . 😆

• LÅTNAMN: Kamasutra
  • ARTIST/GRUPP: Kenneth F
  • GENRE: Trance
  • LÅTLÄNGD: 05:17
  • KOMPOSITÖR: Kenneth F
  • PRODUCENT: Kenneth F
  • INSPELNINGSÅR: 2006
  • FORMAT: MP3
  • STORLEK: 9.68
  • STATUS: Färdig (Om inte ni tycker annat)

Låtlänk:

Kenneth F - Kamasutra

Annons
Postat (redigerat)
Låter bra!

men vart är basen nånstans?

wut? 😄

Edit: Ska vara sagt att mina högtalare är fuckade! Så den är mastrat i mitt underbara headsett... 😄 lol

Redigerat av Kenta K
Postat (redigerat)

Tycker det allmänt låter ganska trevligt....riktigt tung låt måste ja säga, bastrumman e riktigt go. Syntharna låter lite tomma tycker jag, jag saknar fyllighet.

Jag vet inte om det är jag som är freak, men så fort jag hörde baklängesreverbet i början så tänkte jag tiesto - just be 😄 har du snott ljudet eller? låter helt exakt ju

Redigerat av Mr. Math
Postat

haha, ja se på fan! Fan va wierd utav honom i så fall....vore ju lättare å bara slänga på ett reversed reverb

Postat

Kan också vara så att de som gjort sample skivan har just samplat den här låten och fått samplingen clearad ... har ju hänt på en del sample skivor

Fast i det här fallet så vet jag ju inte...

Postat

Det kan det ju så klart va.. Tänkte inte på det.. 😱

Men då har ju jag och tiesto samma smak vad gäller reverb på ett ahh ljud. .hehe 😛

• 3 veckor senare...
Postat

Låten limit distar ganska mycket, skulle kunna bli mycket skönare om du lade på "skönare" ljud. Annars gillar jag låten starkt men bättra på ljudet :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.