Hans Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Windows-knappens funktion, att hĂ€nga Cubase đ? Nej men seriöst. Nu har jag en dator som funkar bra. Den Ă€r med mina mĂ„tt mĂ€tt stabil och hĂ€nger sig sĂ€llan, aldrig helt. Men nĂ€r den hĂ€ngde sig var det 8 ggr av 10 för att man rĂ„kat trycka pĂ„ windows-knappen. He he, jag tog en tĂ„ng och bĂ€nde bort windows-knappen. SĂ„ nu hĂ€nger sig datorn ca fem ggr mer sĂ€llan đ! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
engineer Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 đ€Ș *suck* Windows..... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Den knappen kĂ€nns lite smĂ„tt överflödig.. đ€Ș Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Den knappen kĂ€nns lite smĂ„tt överflödig.. đ€Ș Mjo, kanske det. Men det gĂ„r inte att klara sig utan "windows+d". BĂ€sta kommandot som finns đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Men nÀr den hÀngde sig var det 8 ggr av 10 för att man rÄkat trycka pÄ windows-knappen. Du mÄste ha nÄt tredjepartsprogram i datorn som genererar felet. Prova att ta bort tjÀnst för tjÀnst. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Majken Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Har du stÀllt in att Cubase ska slÀppa ljuddrivrutinerna nÀr fönstret inte Àr aktivt? I sÄna fall kommer ju ljudet att dö sÄ fort du trycker pÄ Windows-knappen. /Majken Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.