Carl_B Postat 8 juli 2004 Postat 8 juli 2004 tyvärr ingen direktlänking gå in på länken o ta save ass! detta är nog bland det tetigaste som har kommit ur mej.. måste bero på min idétorka... lite zimmer-inspirerat.. fast kasst och ghey... förresten... skratta in in public e ni schyssta...
tordA Postat 8 juli 2004 Postat 8 juli 2004 jäkla röstningsval, jag var ju tvungen att tänka 😠 Filmisk upplevelse goa (mumsiga) syntljud 😄
VacUm Postat 8 juli 2004 Postat 8 juli 2004 Jadu, dehär låter ju som det ska. Är ju ingen synthare alls, men allting låter ju snyggt. Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 ...men det är inte särskilt gay ju...
Lundin Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 Det enda som låter ghey är dom där tjohoo-ljuden..låter väl så när någon får ett back-stick.. 😄 Ganska bra reverbererade trummor för att vara dig? det här gillade jag i alla fall och det lät väldigt bra i datorhögtalarna på jobbe, jämnt o fint.. Jag satt o väntade på att Kim i N-trance eller Kate Ryan skulle komma in o läga ett par välljudande räkor... kan du inte snickra in lite mer vokala grejer? Men ditt röstningssystem var ju ghey om nåt 😠😄😆
Carl_B Postat 9 juli 2004 Trådstartare Postat 9 juli 2004 Tack för alla kommentarerna! 🙂 Rockfart: stråkarna e lite soundtrack-aktiga ja 🙂 atmosphere... skar bort en jävla massa i mellanregistret.. va så mullriga innan... Vaccum: Hur menar du? "Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren..."? Danny Cort: Haha tycker ja iaf 😄 demoniqus: dom där tjohoo-ljuden ska vara en varg typ... samplat från warcraft 3 😄 "Ganska bra reverbererade trummor för att vara dig?" haha tack 😆 jobbat rätt mycke med eq för att få en jämn o mjuk ljudbild.. och om du... ljudbilds-hitler.. tycker de låter bra så måste de va de 😄 Nu ere så att ja känner varken Kim i N-trance lr Kate Ryan... eller någon sångare över huvudtaget tyvärr så ja har inga vocals 🙁 undrar om de finns nån flicka på detta forumet som kan sjunga *pik* 😆 Röstnings-grejen e riktigt ghey ja... men vadå... va trött o röksugen o orkade inte tänka själv... :/ tack igen för lyssningen!
VacUm Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 Vaccum: Hur menar du? "Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren..."? Du har lagt upp akorden i spritt läge. Att täta ihop menar jag med att slänga på lite fler toner mellan dom som finns. Bevara top/bas men släng in fler toner så det blir en tätare klang. Då låter det dels lite mer "på riktigt" och så blir det fetare.
Carl_B Postat 9 juli 2004 Trådstartare Postat 9 juli 2004 Vaccum: Hur menar du? "Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren..."? Du har lagt upp akorden i spritt läge. Att täta ihop menar jag med att slänga på lite fler toner mellan dom som finns. Bevara top/bas men släng in fler toner så det blir en tätare klang. Då låter det dels lite mer "på riktigt" och så blir det fetare. aah.. du menar zzå 😆 tja... det är 4-5 noter per ackord... men de skulle väl kunna få plats lite fler 😄 ska ta o prova de.. tack för tipset 😆
tordA Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 (redigerat) använd denhär då: Redigerat 9 juli 2004 av Rockfart
JHoffa (oregistrerad) Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 (redigerat) Produktionsmässigt låter det jäävligt bra!!! Men det är inte mycket till melodi, dock ganska skön. Va är det för stråkar? De låter mycket mycket bra, dyra? 3:a (eller nåt?) Redigerat 9 juli 2004 av JHoffa
Lundin Postat 9 juli 2004 Postat 9 juli 2004 ..Lyssnar igen..låten fastnar p.g.a dom jäkla stråkarna i clash med det andra soundet..attans..du måste fixa sång och en melodi till det här Calle... 😄 ( tror att Gheyklubben Tiptop här i stockholm skulle kunna promota den åt dig.. 🙁🙂🙂 om du nu tycker att det är sån varning på den? ) Det här är bra ..oopps..höll på att glömma.. 😄 ..50hz'en skulle behöva en liten, liten, sänkning med ett mycket smalt band och c:a 4 - 5db ( jag tycker den låter lite för "överrepresenterad" )
Carl_B Postat 11 juli 2004 Trådstartare Postat 11 juli 2004 Haha tack så mycke gubbs! 🙂 demonen: fixa lite sång åt mej då 🙂 ska skära lite runt 50hz som du säger... mina högtalare går ju bara ner dit så ja hör ju inge :/ Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 😄 JHoffa: tack tack 🙂 stråkarna är från atmosphere... skar dom som satan i mellanregistret för att få den mjukare... Rocky: haha ja har vart ett vrak hela detta året så ni kommer inte märka nån skillnad 😄
Lundin Postat 11 juli 2004 Postat 11 juli 2004 demonen: fixa lite sång åt mej då 🙂ska skära lite runt 50hz som du säger... mina högtalare går ju bara ner dit så ja hör ju inge :/ Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 🙂 ..nej..för H%¤##&/te till Tiptop går jag inte...det är ju fullt med ghey 's där 😄 ..*tar ett djupt andetag*.. 😄 Du kan skicka den anonymt.. och skriva "gheymusik" på omslaget... 🙂 Jag tog en screenshot på EQ-inställningen jag testade..och den finns här... Gör du en melodi ska jag kolla med min sångerska som kommer upp under semestern o ska lägga sång på lite andra låtar jag håller på med...
Carl_B Postat 11 juli 2004 Trådstartare Postat 11 juli 2004 demonen: fixa lite sång åt mej då 🙂ska skära lite runt 50hz som du säger... mina högtalare går ju bara ner dit så ja hör ju inge :/ Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 🙂 ..nej..för H%¤##&/te till Tiptop går jag inte...det är ju fullt med ghey 's där 😄 ..*tar ett djupt andetag*.. 😄 Du kan skicka den anonymt.. och skriva "gheymusik" på omslaget... 🙂 Jag tog en screenshot på EQ-inställningen jag testade..och den finns här... Gör du en melodi ska jag kolla med min sångerska som kommer upp under semestern o ska lägga sång på lite andra låtar jag håller på med... Wow!! gärna!! gör de! 🙂 tack för skärmdumpen me 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.