Christofer Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Svenska SABATON kommer att agera förband åt LORDI på deras tre spelningar i Sverige i september. Följande datum gäller: 16/09 - Stockholm, Globens Annex 19/09 - Göteborg, Lisebergshallen 20/09 - Malmö, Baltiska hallen
Lmpg.se Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Sabaton KROSSADE Lordi!! De va nog lika bra att Lordi gänget satt kvar i logen... de hade förmodligen kännts som å bli överkörd av en ångvält! om dom följt Sabatons gig... Bilder från Lördagens Gig (endast Sabaton) finns på min hemsida! Det kommer att komma upp bilder från både Göteborg och Malmö gigen.. Eventuellt kommer de även Lordi bilder.. beror på Sony BMG!! //Micke www.lmpg.se
Christofer Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Tack som fan 😕😎 Har postat en tråd i Allmänt avdelningen om konserten ochså.
Christofer Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 (redigerat) Jag är ju med på en av bilderna 😕 Redigerat 17 september 2006 av Christofer
Tophe Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Vad är Sabaton? Var de också med i Idol eller melodifestivalen?
Kiefz Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 (redigerat) Vad är Sabaton? Var de också med i Idol eller melodifestivalen? Varken eller vad jag vet. Ett svenskt hårdrocksband vars sångare som kallar sig för "brojd" som brukar hänga här i forumet. EDIT: lite länkar med smakprov dom lagt upp här i forumet https://www.studio.se/index.php?showtopic=14985 https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=16990&s= Redigerat 17 september 2006 av Kiefz
Coffeemidget Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Dom lade ju upp en svinskön låt här, Panzer battalion. Vanligtvis brukar jag tycka att power-metal inom rock är som att salta glass för att försöka göra det tuffare, men den låten hade verkligen manly-man-kroppsbehåring. Death in the shape of a panzer battalion <-Lyssnar om den nu. Hell yeah... vilket ultimat uttal... fan va bra... 🙂 Tråden
Snake Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Tack som fan 🥰 Har du någon inblandning i bandet eftersom du tar kommentarer om bandet personligen?
Christofer Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 (redigerat) Tack som fan 😄 😮 Har du någon inblandning i bandet eftersom du tar kommentarer om bandet personligen? Nej, jag tackar Lmpg.se för länket till bilderna. 🙁 Redigerat 17 september 2006 av Christofer
Lucifer666 Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Heh.. Jag såg dem i Stockholm i lördags... de ägde ju som fan... Har aldrig hört en enda låt med dem, men ÄNDÅ var de bra mycket bättre än Lordi.... som nästan inte alls var bra. 😄 Så nu blir det till att köpa deras skivor... xD
Snake Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Tack som fan 🙁 🙁 Har du någon inblandning i bandet eftersom du tar kommentarer om bandet personligen? Nej, jag tackar Lmpg.se för länket till bilderna. 🙁 🙁 Mitt misstag! Men eftersom du skriver "Sabaton forever" i din signatur så trodde jag du tackade för den goda kritiken.
Christofer Postat 18 september 2006 Trådstartare Postat 18 september 2006 Tack som fan 😉 🙂 Har du någon inblandning i bandet eftersom du tar kommentarer om bandet personligen? Nej, jag tackar Lmpg.se för länket till bilderna. 🙂 🙂 Mitt misstag! Men eftersom du skriver "Sabaton forever" i din signatur så trodde jag du tackade för den goda kritiken. 😎
Hellpig Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Vad hände med "Posta alla hårdrocksnyheter här"-tråden då? 🙂 Förresten så borde det väl vara självklart att Sabathon krossar Lordi, det borde vilket band som helst göra (utan att mena något illa som Sabathon som rockar fett). Lordi är ju ett misslyckat hårdrocksband som slog igenom i ESC, som jag ser det är det mest småbarn och väldigt unga ungdomar som faller slikt skit. Å nästa år är det någon annan hype...
Christofer Postat 18 september 2006 Trådstartare Postat 18 september 2006 Vad hände med "Posta alla hårdrocksnyheter här"-tråden då? 🙂 Förresten så borde det väl vara självklart att Sabathon krossar Lordi, det borde vilket band som helst göra (utan att mena något illa som Sabathon som rockar fett). Lordi är ju ett misslyckat hårdrocksband som slog igenom i ESC, som jag ser det är det mest småbarn och väldigt unga ungdomar som faller slikt skit. Å nästa år är det någon annan hype... Jo... De va väldigt många småungar som var och kollade på Lordi.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.