Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om du funderar på hur nästa skivomslag ska se ut, eller hur du ska få ditt instrument mer personligt. Det kanske behövs en logotype eller en airbrushad back drop som sticker ut?

Det fixar vi, välkomna att ta en titt i vårat galleri.

(Daniel har tidigare designat svenska Dogpounds logotype, omslagen samt layouten till "The Hellbum" och "A Night In The Gutter")

Ghost of Sweden

daniel@ghostofsweden.se

/GoS

Annons
Postat

Jo men tack ska du ha. Har airbrushat i ca ett år, andra tekniker har jag hållit på med så länge jag kan minnas och tydligen längre enligt säkra källor. Jag ägnar ju hela mitt liv åt konsten, både privat o nu oxå yrkesmässigt.

Jag får tyvärr inte din video att funka här, men hoppas på att lösa problemet snart.

Mvh Danne

Postat
Jo men tack ska du ha. Har airbrushat i ca ett år, andra tekniker har jag hållit på med så länge jag kan minnas och tydligen längre enligt säkra källor. Jag ägnar ju hela mitt liv åt konsten, både privat o nu oxå yrkesmässigt.

Jag får tyvärr inte din video att funka här, men hoppas på att lösa problemet snart.

Mvh Danne

Okej, hur mycke vill du för att snygga till en gitarr?

Postat

Det beror helt och hållet på hur avanserat det ska vara. Motiv från 2500 exkl moms och effektlacker varierar allt från 900 - 10'000 exkl moms/liter beroende på typ av effekt, tillverkare.

Det bästa är att diskutera sig fram till lite mer exakt vad det är du vill ha. Då är det lättare att ge en mer precis prisbild.

Postat (redigerat)

Vad skulle det kosta att få en logo gjord i tusch eller paintbrush ?

Du ser min snygga get som jag har som avatar, jag skulle vilja få den lite omgjord så den var lite mera 3d men ändå så att den gick att sätta på tryck som nyckelringar och så .-

Redigerat av Desecrated
Postat

Vill du ha den så den kan gå i tryck så är det en vektorisering av den befintliga loggan du ska ha, räkna då med 1000-1500 exkl. Vill du ha den gjord i airbrush så kostar det från 2500 exkl.

//Danne

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.