Jump to content
Annons

Flera skärmar för bättre översikt av program

Recommended Posts

nickponcho (oregistrerad)
Postat

Hej jag har en lite fråga.

Jag har ett Nvidia GeForce 4 Ti 4600 grafik kort i min studiodator med en vga utgång och en dvi utgång problemet är att jag har 2st platta 17" skärmar som bara har VGA anslutning.

Någon som vet vilken typ av dvi utgång det är på kortet och vilken typ av adapter jag måste köpa för att kunna köra dual-display för tex Cubase.

mvh

Nick Poncho

Annons
Postat

Det brukar väl följa med en sådan adapter till alla grafikkort med DVI-utgång...?

Annars är det bara att gå till närmaste datorbutik och köpa en sådan adapter. Borde inte kosta mer än några tior... 😆

Kom sedan ihåg att det inte fungerar om du maximerar Cubase-fönstret, utan du ska i stället dra ut fönstret så att det täcker båda skärmarna.

Postat
Det brukar väl följa med en sådan adapter till alla grafikkort med DVI-utgång...?

Annars är det bara att gå till närmaste datorbutik och köpa en sådan adapter. Borde inte kosta mer än några tior... 🙂

Kom sedan ihåg att det inte fungerar om du maximerar Cubase-fönstret, utan du ska i stället dra ut fönstret så att det täcker båda skärmarna.

köp den för guds skull inte på ngn mac affär.. köpte en vga mot dvi-i på macoteket för ngt år sen.. kostar bajsmkt..tror jag fick punga ut med säkert 2hundra spänn..

köpte en vga-dvi till en pc me i samma veva på siba för 39:- ... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.