Jump to content
Annons

Recommended Posts

chrisgroove (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Till Danny Cort.

Jag tycker att det är helt onödigt att kommentera stavfel då det framför allt inte är en annons, vilket verkar vara det du klagar på. Han tipsade bara om utbildningen!

Du kunde lämnat den där kommentaren för dig själv och gått in på utbildningens hemsida om du inte tycker att hans skrift är läsbar i dina ögon.

Men så länge man kan förstå vad han skriver eller försöker skriva, vilket du inte borde ha några större problem med då du verkar vara kunnig inom det svenska språket, är det väl ingen mening om att snacka om stavfel hit och dit?

Visst kan du rätta till honom men jag tycker att du kunde lagt ut det på ett vänligare sätt. Detta är trots allt ett forum för alla som har samma intresse. Här borde alla vara vänliga mot varandra!

Visst har du rätt att yttra dig om det och säga vad du tycker och tänker om du nu kände att du behövde det. Jag kände i alla fall för att yttra mig om ditt inlägg. Tycker det var lite elakt.

Men men, vi har trots allt yttrandefrihet här i sverige!

Fred min vän.

Redigerat av chrisgroove
Annons
Postat
Herregud det var 3 snabba..

Visst, han säljer inte utbildningen men han vill ju köpa med oss in..

haha, ja oj va många d blev.. mitt internet ä lite knasigt...

BosseHjortron (oregistrerad)
Postat

Nog för att jag är ny här men luktar det inte smygreklam från SAE om det här?

Inte för att det gör mig något, har hört att de har bra utbildningar men känns lite unket om det är så tycker jag 😳

Postat
Nog för att jag är ny här men luktar det inte smygreklam från SAE om det här?

Inte för att det gör mig något, har hört att de har bra utbildningar men känns lite unket om det är så tycker jag 😳

Precis, man vet ju aldrig ... 😳

skulle dock inte förvåna mig!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.