Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nej fan va skoj!! 🙂

min lillebrorsa Ă€r bara slö.. 😛

Postat
Va...var inte det hÀromdagen?

nej, det var junior eurovision pÄ tv4 som var nytt för i Är.

sÄ hÀr ligger det till:

svt har ju haft lilla melodifestivalen i nÄgra Är, och har skickat vinnaren till europafinalen men eftersom barnen har mÄtt dÄligt av den stora pressen sÄ bestÀmde sig nordenlÀnderna att ha en egen nordenfinal och inte skicka nÄn till europafinalen.

dÄ tog tv4 tillfÀllet i akt och hade sin egen version och skickar vinnaren till europafinalen istÀllet för svt. svt's mycket större Àn tv4s ocksÄ.

sĂ„ nu har vi fĂ„tt det utrett! 😄

Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Vem Àr det han aldrig ska lÀmna?

Postat
Vem Àr det han aldrig ska lÀmna?

Dig.

Det stÄr ju...

tbruce har ju alldeles rÀtt!

Aha.

DÄ har jag Àntligen fÄtt bekrÀftelse.

JAG ÄR GUD!

Postat

Hur mycket fick han betalt av dig för att uppge er sida som hans favoritsajt? 😛

Postat
Hur mycket fick han betalt av dig för att uppge er sida som hans favoritsajt? 😉

han fick en tall

Postat

Är din bror ocksĂ„ kristen?

Postat

josie87 du och din bror har mig att tacka det var nÀmligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Àven sÀga att din bror var den Ànda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sÄ det Àr uppskattat :rolleyes:

Postat
josie87 du och din bror har mig att tacka det var nÀmligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Àven sÀga att din bror var den Ànda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sÄ det Àr uppskattat :rolleyes:

SÄ det kvittar alltsÄ om det Àr en bra lÄt?

Det som rÀknas Àr vem man inte har som referenser?

Om jurymedlemmarna inte ens Àr stavkunniga sÄ Àr nog den hÀr tÀvlingen inte mycket att hÀnga upp sin karriÀr pÄ.

Josie! sÀg till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar Àr inte stavkunniga - sÄ hur ska dom kunna ge ett rÀttvist utlÄtande om vilka som ska fÄ vara med i den TV-sÀnda tÀvlingen?

Postat
josie87 du och din bror har mig att tacka det var nĂ€mligen jag som satt med i juryn  och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Ă€ven sĂ€ga att din bror var den Ă€nda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sĂ„ det Ă€r uppskattat 😄

SÄ det kvittar alltsÄ om det Àr en bra lÄt?

Det som rÀknas Àr vem man inte har som referenser?

Om jurymedlemmarna inte ens Àr stavkunniga sÄ Àr nog den hÀr tÀvlingen inte mycket att hÀnga upp sin karriÀr pÄ.

Josie! sÀg till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar Àr inte stavkunniga - sÄ hur ska dom kunna ge ett rÀttvist utlÄtande om vilka som ska fÄ vara med i den TV-sÀnda tÀvlingen?

Jag var sjÀlvklart inte fullt seriös med mitt fulla inlÀgg dÄ jag egentligen bara ville sÀga att jag satt med i juryn och var en av de som var under 18 Är (jag Àr 15) och det jag sa om favorit artist var mest att det var lite kul att nÀstan alla hade samma favorit förutom josie87 bror.

och angÄende stavningen pÄ ett internet forum sÄ tar jag inte Ät mig sÀrskillt mycket.

Postat
och angÄende stavningen pÄ ett internet forum sÄ tar jag inte Ät mig sÀrskillt mycket.

Hehe.

Nej.

Men att kunna stava Àr kanske en förutsÀttning förutsÀttning för att fungera i samhÀllet.

Ta Ät dig nu, ett internetforum Àr trots allt ett hyfsat tvÀrsnitt av befolkningen.

Postat

Hehe.

Nej.

Men att kunna stava Àr kanske en förutsÀttning förutsÀttning för att fungera i samhÀllet.

Ta Ät dig nu, ett internetforum Àr trots allt ett hyfsat tvÀrsnitt av befolkningen.

HallÄ eller?

SÄ musiköra har med lÀs- och skrivförmÄga att göra??

Och negrerna i Afrika vet inte vad musik Àr!!??

Du Àr vÀlkommen till Nazi-Tyskland!! LÄt oss rensa ut de icke-fungerande samhÀllsmedborgarna!

SkÀrpning Cort!

😄😛😛😄😄

Postat (redigerat)
Och negrerna i Afrika  vet inte vad musik Àr!!??

Det beror ju pÄ vad definitionen av musik Àr.

Orytmiskt dunkande pÄ slappa trumskinn och röstexerciser i odefinierbara tonarter?

Jo, dÄ vet dom vad musik Àr.

EDIT: nÀr jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tÀvlingsdeltagare utifrÄn deras musikaliska referenser sÄ anar jag en viss dragning Ät Nazi-tyskland.

Redigerat av Danny Cort
Postat
Won't somebody please think of the children!

Simpsons .. 😛

Hursomhelst, Josie, kul att din lillebror Ă€r med dĂ€r 😄

Postat
EDIT: nÀr jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tÀvlingsdeltagare utifrÄn deras musikaliska referenser sÄ anar jag en viss dragning Ät Nazi-tyskland.

För andra gÄngen sÄ sÀger jag att vi inte skapade vÄran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlÀgg.

Vad e det du inte fattar Danny?

Postat
josie87 du och din bror har mig att tacka det var nĂ€mligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Ă€ven sĂ€ga att din bror var den Ă€nda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sĂ„ det Ă€r uppskattat 😆

tack sĂ„ mycket dĂ„! tog du ut de tio finalisterna av de 20 som blev utplockade först eller satt du och lyssnade pĂ„ alla bidrag? och hur fĂ„r man ett sĂ„nt jobb som 15Ă„ring? 😄

/josef

Postat

För andra gÄngen sÄ sÀger jag att vi inte skapade vÄran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlÀgg.

Vad e det du inte fattar Danny?

Ok sorry - det verkade bara sÄ nÀr du skrev att det uppskattades att Josie's brorsa hade musiksmak som skiljde sig frÄn mÀngden.

Ser fram emot att se lillkillen i tÀvlingen!

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.