Jump to content
Annons

josies lillebror i lilla melodifestivalen!

josie87

Recommended Posts

Annons
Va...var inte det häromdagen?

nej, det var junior eurovision på tv4 som var nytt för i år.

så här ligger det till:

svt har ju haft lilla melodifestivalen i några år, och har skickat vinnaren till europafinalen men eftersom barnen har mått dåligt av den stora pressen så bestämde sig nordenländerna att ha en egen nordenfinal och inte skicka nån till europafinalen.

då tog tv4 tillfället i akt och hade sin egen version och skickar vinnaren till europafinalen istället för svt. svt's mycket större än tv4s också.

så nu har vi fått det utrett! 😄

Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Vem är det han aldrig ska lämna?

Dig.

Det står ju...

tbruce har ju alldeles rätt!

Aha.

Då har jag äntligen fått bekräftelse.

JAG ÄR GUD!

Dela på andra sajter

josie87 du och din bror har mig att tacka det var nämligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan även säga att din bror var den ända som inte hade agnes eller shakira som favorit artist så det är uppskattat :rolleyes:

Så det kvittar alltså om det är en bra låt?

Det som räknas är vem man inte har som referenser?

Om jurymedlemmarna inte ens är stavkunniga så är nog den här tävlingen inte mycket att hänga upp sin karriär på.

Josie! säg till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar är inte stavkunniga - så hur ska dom kunna ge ett rättvist utlåtande om vilka som ska få vara med i den TV-sända tävlingen?

Dela på andra sajter

josie87 du och din bror har mig att tacka det var nämligen jag som satt med i juryn  och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan även säga att din bror var den ända som inte hade agnes eller shakira som favorit artist så det är uppskattat 😄

Så det kvittar alltså om det är en bra låt?

Det som räknas är vem man inte har som referenser?

Om jurymedlemmarna inte ens är stavkunniga så är nog den här tävlingen inte mycket att hänga upp sin karriär på.

Josie! säg till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar är inte stavkunniga - så hur ska dom kunna ge ett rättvist utlåtande om vilka som ska få vara med i den TV-sända tävlingen?

Jag var självklart inte fullt seriös med mitt fulla inlägg då jag egentligen bara ville säga att jag satt med i juryn och var en av de som var under 18 år (jag är 15) och det jag sa om favorit artist var mest att det var lite kul att nästan alla hade samma favorit förutom josie87 bror.

och angående stavningen på ett internet forum så tar jag inte åt mig särskillt mycket.

Dela på andra sajter

och angående stavningen på ett internet forum så tar jag inte åt mig särskillt mycket.

Hehe.

Nej.

Men att kunna stava är kanske en förutsättning förutsättning för att fungera i samhället.

Ta åt dig nu, ett internetforum är trots allt ett hyfsat tvärsnitt av befolkningen.

Dela på andra sajter

Hehe.

Nej.

Men att kunna stava är kanske en förutsättning förutsättning för att fungera i samhället.

Ta åt dig nu, ett internetforum är trots allt ett hyfsat tvärsnitt av befolkningen.

Hallå eller?

Så musiköra har med läs- och skrivförmåga att göra??

Och negrerna i Afrika vet inte vad musik är!!??

Du är välkommen till Nazi-Tyskland!! Låt oss rensa ut de icke-fungerande samhällsmedborgarna!

Skärpning Cort!

😄😛😛😄😄

Dela på andra sajter

Och negrerna i Afrika  vet inte vad musik är!!??

Det beror ju på vad definitionen av musik är.

Orytmiskt dunkande på slappa trumskinn och röstexerciser i odefinierbara tonarter?

Jo, då vet dom vad musik är.

EDIT: när jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tävlingsdeltagare utifrån deras musikaliska referenser så anar jag en viss dragning åt Nazi-tyskland.

Redigerat av Danny Cort
Dela på andra sajter

EDIT: när jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tävlingsdeltagare utifrån deras musikaliska referenser så anar jag en viss dragning åt Nazi-tyskland.

För andra gången så säger jag att vi inte skapade våran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlägg.

Vad e det du inte fattar Danny?

Dela på andra sajter

josie87 du och din bror har mig att tacka det var nämligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan även säga att din bror var den ända som inte hade agnes eller shakira som favorit artist så det är uppskattat 😆

tack så mycket då! tog du ut de tio finalisterna av de 20 som blev utplockade först eller satt du och lyssnade på alla bidrag? och hur får man ett sånt jobb som 15åring? 😄

/josef

Dela på andra sajter

För andra gången så säger jag att vi inte skapade våran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlägg.

Vad e det du inte fattar Danny?

Ok sorry - det verkade bara så när du skrev att det uppskattades att Josie's brorsa hade musiksmak som skiljde sig från mängden.

Ser fram emot att se lillkillen i tävlingen!

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.