Jump to content
Annons

Lite skryt på skoj


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

59:e plats av 16 000 låtar på Sound Click det är inte så pjåkigt va? Vänta nu fan jag har ju varit ännu högre uppåt 11:e eller nåt med nån anna bluesaktig sak. Nåväl skitsamma villa bara dryga mig lite 🙂 .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
59:e plats av 16 000 låtar på Sound Click det är inte så pjåkigt va? Vänta nu fan jag har ju varit ännu högre uppåt 11:e eller nåt med nån anna bluesaktig sak. Nåväl skitsamma villa bara dryga mig lite 🙂 .

Göran

😛

Grattis

själv har jag legat etta i ett par år nu på Soundlift's retro-lista

"Nåväl skitsamma villa bara dryga mig lite"

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja visst fan det är klart vi ska dryga oss lite 😆 va fan ska man göra när man knappt kan ta höga C eller var det sega Hö det är bara att blåljuga på om hur förträfflig man är 🙂 . Och fan jag slog dig Fidden för mitt efternamn börjar på D så jag låg alltid i början på klasslistorna he he hehe långa långa fingret 😄😄 .

Är det ingen mer som är bra på att komma högt på listorna kom igen nu var inte blyga 😄 . Oj inga mera smileys då kroknar tråden, ha det bra all you chart people.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag nr 12 på en lista med namnen på dom som gick i samma klass som jag.

jag kommer alltid sist på namnlistor.. W är lååååååångt ner!

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag nr 12 på en lista med namnen på dom som gick i samma klass som jag.

jag kommer alltid sist på namnlistor.. W är lååååååångt ner!

Och jag kom alltid först!

Kul ibland, men när det t.ex. i lumpen handlade om att kasta handgranat hade man gärna väntat en liten stund... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur stor nypa salt man ska ha när det gäller internetsajter som Soundclick, Myspace, IUMA, CNet Download, Beatmaka osv. 🙁

Veckorna efter Melodifestivalen 2002 fanns många bidrag att lyssna på/ladda hem hos Vitaminic. Då var min låt Ascolta Mi mer populär på Vitaminic än t.ex. Brandsta City Släckers - Kom och ta mig och Mendez - Adrenaline.

Gjorde det här nån skillnad för min del? Nä. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur stor nypa salt man ska ha när det gäller internetsajter som Soundclick, Myspace, IUMA, CNet Download, Beatmaka osv. 🙁

Veckorna efter Melodifestivalen 2002 fanns många bidrag att lyssna på/ladda hem hos Vitaminic. Då var min låt Ascolta Mi mer populär på Vitaminic än t.ex. Brandsta City Släckers - Kom och ta mig och Mendez - Adrenaline.

Gjorde det här nån skillnad för min del? Nä. 😆

Men det kändes väl ändå lite bra just då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det kändes väl ändå lite bra just då?

Var det roligt? Ja.

Kändes det bra? Nä.

🙁

Jag har fått fanbrev från olika delar av världen av människor som visar uppskattning över låtar jag gjort. Det känns däremot riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag nr 12 på en lista med namnen på dom som gick i samma klass som jag.

jag kommer alltid sist på namnlistor.. W är lååååååångt ner!

Ö är äääääännu längre ner! (Har två efternamn, av någon anledning envisas dom med att sortera efter det andra, mindre använda, efternamnet... 😕 )

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång var jag nr 12 på en lista med namnen på dom som gick i samma klass som jag.

jag kommer alltid sist på namnlistor.. W är lååååååångt ner!

Och jag kom alltid först!

Kul ibland, men när det t.ex. i lumpen handlade om att kasta handgranat hade man gärna väntat en liten stund... :rolleyes:

😆😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Tjena tjena mr. E, fan skrev ju den här tråden mest på skoj så jag måste dra till första inlägget och kolla har glömt faktiskt hmm det hade jag ju aldrig skrivit 😉 kanske tomt skryt 😎 får dra över till min soundclick och kolla ett ögonlock. Öj men först nej du har hört alla så det är lugnt men jag ser ju att där finns ju listplaceringar runt 3 och ner ja faktiskt två stycken på tredje en 3:a av över 14 000 låtar, fan där du 😄 . Det tråkiga är väl att kanske så många som kanske 45% eller mer av låtarna kanske inte kvalar in bland 10 i topp direkt om man säger så 😄 . Men man tackar har du kollat dina föresten du kanske ligger högt du har ju några riktiga godbitar som ligger där. Ha det bra

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...