ThomasJ Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Med någon slags "forums" tävling. Där man kanske kunde vinna en prem på tidningen eller likande. Passande tävlinge kunde då vara en frågetävling eller något likande. Kanske vinnaren av pågående festivalen kunde få ett pris eller något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Menar du Googletävling...? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Menar du Googletävling...? 😲 hehe.. okey.. frågesport kanske blir lätt att fuska på när väran kompis google fins. men ändå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Menar du Googletävling...? 😉 hehe.. okey.. frågesport kanske blir lätt att fuska på när väran kompis google fins. men ändå Frågor som man inte kan googla då? Som vad heter Olsberg i Efternamn 😆 . ** Asgarv ** - Jag vet man ska inte skratta åt sina egna skämt 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) Menar du Googletävling...? 😄 🙂 EDIT; jag kan allt om allt så en frågetävling vore way beyond. Kan vi inte tävla om vem som är sämst på att stava så att Lådan har en chans att vinna något? Redigerat 6 september 2006 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Men ja! Ett års gratis prenumeration på Studio vore väl ett alldeles utmärkt pris i studiofestivalen! Det måste de väl kunna bjuda på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Menar du Googletävling...? 🙂 😎 EDIT; jag kan allt om allt så en frågetävling vore way beyond. Kan vi inte tävla om vem som är sämst på att stava så att Lådan har en chans att vinna något? vad är stava? 😆😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 (redigerat) Kanske vinnaren av pågående festivalen kunde få ett pris eller något. Jag tror minsann lådan gjort ett bidrag som han är riktigt nöjd med 😛 Men ja, studiofestivalen behöver ett förstapris, eller iallafall inte en bestraffning. Den som kommer sist borde få arrangera nästa. Den som kommer först borde få en kartong med saltlakrits. Eller en konstig skulptur av glas bredvid avataren. edit: eller... det kanske man redan har förresten? Om den är av glas kanske den bara inte syns så väl. Redigerat 6 september 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Menar du Googletävling...? 😆 🙂 EDIT; jag kan allt om allt så en frågetävling vore way beyond. Kan vi inte tävla om vem som är sämst på att stava så att Lådan har en chans att vinna något? vad är stava? 😮🙂😎 de err hämmlikt 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 😛🙂😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 PMade Olsberg så han kollar förhoppningsvis på den här tråden och kanske kan säga något om förslaget om festivalpris... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 yes:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.