Nad Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Klippte ut den ifrån någon tidning strax efter hans död. Tänkte som så att "den skall jag rama in nån dag". Och så gjorde jag det typ 10 år senare. Nu står han så vackert på hyllan i studion. Lite själviskt att inte dela med sig tycker jag! 😏 Frank Zappa 1940-1993 Ta ett ex. 😳 Nad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Tack, ett mkt bra initiativ Nad! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 5 september 2006 Trådstartare Dela Postat 5 september 2006 (redigerat) Tack, ett mkt bra initiativ Nad! 😏 Tack Florian. Det är ju en fin bild, med årtal och allt. Är ju bara att skriva ut och rama in ifall man gillar den. Edit: Och så kan man ju photoshoppa den lite ifall man vill ta dän skavankerna. 😳 Redigerat 5 september 2006 av Nad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Kolla in blicken... vaken eller? Fan han saknas fortfarande trots att det var länge sedan han gick bort.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 6 september 2006 Trådstartare Dela Postat 6 september 2006 Kolla in blicken... vaken eller? Fan han saknas fortfarande trots att det var länge sedan han gick bort.. Ja det gör han. Väldigt mycket Overnite Sensation och Apostrophé just nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 här är han igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Nä vad fin TordA! 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Och jag som precis tänkte skriva att jag föredrog toalettbilden... Men tack den andra bilden också så klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Frank själv ångrade djupt att han gick med på denna hemska bild som förföljt honom i alla år, jag förstår honom - även om den symboliserar komik i andras ögon så hatade han den verkligen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Vackert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Ibland klädde Frank ut sig till kvinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Jamen är det någon mer än Florian som vill ha den där bilden då? 😉 Jag kan ta bort den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.