Jump to content
Annons

Eniro på Nätet


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag sökte efter en gammal klasskompis via Eniro på Internet. Man skriver ju in namnet på personen där och så kommer dennes adress och telefonnummer upp.

Blev jag förvånad eller när jag fick ett mail från honom där det stod "tjena, såg att du sökt mig via eniro, det var längesen... bla bla".

Fråga: Om man använder Eniro för att söka rätt på någon person: meddelas det till den personens mail då??

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Jag sökte efter en gammal klasskompis via Eniro på Internet. Man skriver ju in namnet på personen där och så kommer dennes adress och telefonnummer upp.

Blev jag förvånad eller när jag fick ett mail från honom där det stod "tjena, såg att du sökt mig via eniro, det var längesen... bla bla".

Fråga: Om man använder Eniro för att söka rätt på någon person: meddelas det till den personens mail då??

😛

Så som det blev för dig blev inte för mig när jag säkte på min mors namn o adress... skumt skumt

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Registrerat vilket nummer? Mitt telefonnummer? Det behöver man inte registrera väl, för att det ska vara sökbart. De har ju alla nummer där. Något annat nummer har jag inte registrerat vad jag vet.

Jag tror bara att den där klasskompisen råkade jobba på/med Eniro. Något sånt måste det ha varit.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

äh, glöm det... det var något annat.

du kanske har varit inne och lagt till din e-postadress manuellt? Man kan ju söka upp sig själv, trycka på "uppdatera info", lägga till epost och grejor, ringa och bekräfta och sen är man registrerad av eniro och övervakad för all framtid 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...