Moberg Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Haha 😆 Jag har inga kommentarer. Detta är ju hur snyggt som helst... otroligt. GÖÖÖTTT! 😆 m.v.h Moberg
Twilight_Zound Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 (redigerat) Yes box... Väldans nice... 😉 + för Blandningen av Synthar i Metall dock - för den låga volymen på dessa. Dom skulle du ta fram lite mer (Där dom finns alltså). - för Growlsången. Går bort för mig... + för Refsång "Take away my soul" eller nått. Låter mums Sitter med creative desktoplyssning med sub och här låter det hela rätt ok faktiskt... Edit: PS. Jag är ett überfan av Pain. Redigerat 7 september 2006 av Twilight_Zound
Kornsan Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Ja, det var ju som det brukar vara när ni lägger ut ngt på forumet...grymt!!! Även denna låt är sparad och kommer att lyssnas flitigt på, fast jag egentligen avskyr growl-sång. Tyvärr är dock det andra så bra att jag blir tvungen att stå ut med den... 😆
Jarnis Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jättebra growlsång. Lite undangömd i mixen bara. Den rena sången går bort för min del, inte att den är dålig eller så, tycker bara att den inte hör hemma i den här typen av låtar. Gillar heller inte att refrängen är så långsam, det känns som att låten stannar upp snarare än lyfter. Tight gitarrlir! Vattentätt. Men jag är inte helt förtjust i den här sortens nu-metal-gitarr-sound. Hade gärna fått vara lite ruffigare och old school-aktigt. Trummorna är fläskiga, men kanske lite "döda" både ljud- och lirmässigt. För min del får ni gärna fimpa syntharna. Hursomhelst, proffsigt!
Kornsan Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Detta är bästa låten hittills av de tre jag hört från er. Går regelbundet i datorn hemma när jag sitter och surfar. 😏
dajerszz Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 (redigerat) grymt som fan. jävligt tajt ljudbild alltså. finfint. peace! Redigerat 20 september 2006 av dajerszz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.