musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Hur kommer de att ändra nya FIFA 2007? Vad tror ni? Vilka blir alla geniala förändringar? Det ska komma i september, sa de, har det redan kommit ut? Mina önskemål: * Jag saknar allra mest möjligheten att kunna döpa om alla lagen, som man kunde förr... Och döpa om alla spelare. * Om de sedan gjorde så att alla frisparkar inte går in vore bra också... * Och att det inte är alltför stort avstånd mellan lagdelarna, för nu är principen nästan som i handboll - en backlinje längst tillbaka som bara står och väntar på attacken. * De får gärna krydda med streakers och mer publikbilder. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Släpps 28:e september och Glenn Hysén kommentator. Så mycket har jag fått fram ännu.
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Nä... Glenn "bjubb bjubb" Hysén, inte Glenn "bollar i djupled" Strömberg.
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Och Accrington Stanley är med för första gången.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.