Jump to content
Annons

Materazzi


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Läste idag på text-TV om varför Zidane hade reagerat som han gjort och skallat Materazzi i bröstet under guldmatchen i fotbolls-VM. Materazzi hade hållit i Zidanes tröja och då hade Zidane vänligen erbjudit honom tröjan efter matchen. Då hade Materazzi sagt att han hellre föredrog Zidanes syster.

Hur kan Materazzi säga att Zidanes mycket vänliga gest var en provokation? Materazzi måste verkligen vara dum i huvudet!!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

🤪

Om Materazzi är dum i huvudet, då måste ju Zidane vara fruktansvärt dum i huvudet.

Det snackas mycket på en fotbollsplan, så du kan nog ge dig på att dom växlat ett eller annat ord tidigare i matchen som säkert inte varit alltför trevligt. Dessutom är väl Zidanes kommentar också provocerande, för det var med all säkerhet inte vänligen menat.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Zidanes kommentar var inte ett dugg provocerande. Hade han sagt det till mig hade jag blivit skitglad. Därmed kan vi fastslå att Zidane står helt utan skuld.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Vem är det som säger att Materazzi sade just det? Har Materazzi sagt detta?

Jepp!

😉

Materazzi drar Zidane i tröjan som man inte får göra och till slut säger Zidane skämtsamt att han kan få den efter matchen. Hade Materazzi haft lite intelligens så hade han ju förstått hur dumt han själv bar sig åt. Istället hävdar han helt obegripligt att Zidane varit provocerande.

Det är ju ungefär som om någon putter omkull mig bakifrån vid en busshållplats, jag borstar av mig och säger "du har väl stretchat innan". Det kan ju aldrig vara mitt fel då.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Ja men dte jag menar är att det i början var massa tjafs om att Materazzi kalalde Zidande för terrorist och liknande, varför är dte här troligare?

😉

:Overkill

Nu är det inte spekulationer längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Meh....ALLA som håller med sport istället för musik är ju dumma i huvet!! 😉

Tack! Alla som tycker som sport är ju faktiskt knäppa! Håll med mig istället! Jag som alltid har rätt.

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men dte jag menar är att det i början var massa tjafs om att Materazzi kalalde Zidande för terrorist och liknande, varför är dte här troligare?

😠

:Overkill

Nu är det inte spekulationer längre.

Säger vem? Länk?

Aftonbladet plus alla nyhetssändningar igår!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...