Mats Stålbröst Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Nu har Reaper (inspelningsprogram för Windows) kommit i version 1.05. Programmet var tidigare gratis, men kostar numera från 39,95 dollar. Läs mer: www.cockos.com/reaper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Synd bara att det ser ungefär lika spännande ut som ett bokföringsprogram för Windows 95 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Nytt? Nåväl. Jag tycker det är ett av de mest oinspirerande inspelningsprogam idag. Men helt ok för priset ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Hmm, jag gillar sekreterarlooken. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
c2k6 Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Jag gillar också looken. Pilliga tramsinterface reter mig bara. Verkar ju kunna allt en människa kan behöva... Fast jag hittar ingen loop-stretching.. !!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 7 september 2006 Trådstartare Dela Postat 7 september 2006 Nytt? Det som är nytt är att programmet har passerat versionsnumret 1.0, borde ha förtydligat det. /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Kanske ska tipsa nybörjare som letar efter det billigaste att kolla upp detta. Tror man får mest för pengarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Ser ut som Cakewalk Pro Audio 6 möter Acid 3 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Man skulle ha en liten grönbeige keyboard till programmet också som det står Facit på 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.