Jump to content
Annons

Fotbollstrion som sprängdes


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Detta med att Zlatan, Chippen och Mellis fick respass hem av förbundskaptenen från Liechtenstein-matchen i fotboll kom knappast som någon överraskning för mig. Det är ju något han viljat länge och nu gavs han äntligen chansen att göra sig av med dem han inte gillar av någon anledning, antagligen personligen eller för att de är överskattade spelare helt enkelt. Mellis är ju enbart en skugga av sitt forna jag, det måste ju t.o.m. även anhängare av hans sävliga och irrationella spelstil inse. Nu gavs förbundskaptenen en chans att göra sig av med den stammande f.d. lagkaptenen och den chansen tog han ju direkt. Zlatan är mer att betrakta som ett skämt nuförtiden. Han var ju lika kass som vanligt i matchen mot Lettland. Elmander kommer att ta hans roll för lång tid framöver. Det var sådär 2-3 år sedan jag såg Zlöis göra en skaplig match, allt därefter har ju varit katastrof. Tur att han gick till Inter, för där kommer han inte att få göra många minuter. Sedan blir det väl Gårda BK i femman kan jag tänka mig, fast det är klart, de har väl fortfarande kvar Johnny "Bråttom" Ekström, så den platsen lär han väl heller inte knipa. Men bänken är ju bättre än ingenting. Chippen har ju klara talanger, men tyvärr har han ju alltid varit hatat av förbundsstaben och alltid tvingats bevisa mer än de övriga. Att han fått proffserbjudanden och spelat i stora klubbar har väl närmast på senare tid spätt på förbundskaptenens avundsjuka mer än hjälpt Chippen.

😱

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...