Wibben Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 # LÅTNAMN:Down The Spiral (arbetstitel) # ARTIST/GRUPP: Wibben # GENRE: Metal # LÅTLÄNGD: 6:07 # KOMPOSITÖR: Wibben # PRODUCENT: Wibben # EV. MEDVERKANDE: Wibben # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 5.7mb # STATUS: Work In Progress Tjenis! Nu va jag här med lite mer metal 😱 Detta är produkten utav en seg lördag och en nyligen inköpt elbas som jag ville latja med. Detta är väldigt ofärdigt men ville i alla fall dela med mig av lite WIP stuff. Saker måste spelas om och trummorna är inte färdig-programerade (väldigt mycket "Copy - Paste" ) 🙂 Jaja, enjoy! 😆 ------------------------------------------------------------------------------ Ny version som jag jobbat på idag. Känns fortfarande inte helt bra. Tycker det är väldigt grötigt i vissa frekvenser och det är kanske lite väl hög diskant? efter som att alla brukar vilja ha mer av det så krämade jag på 😛 Solot kan ni förbise. Det är enbart konceptuelt, en tagnings-crap! =) ------------------------------------------------------------------------------ Då så.. Version 3 och inte den sista då jag har fåt tag i en sångare som ska sjunga åt mig! Syntarna ska ställas in bättre och åter igen.. SOLOT är BARA place-holder. Mkt nöje 😄 Down_The_Spiral_Mix004.mp3
djonas Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 (redigerat) Nice detta. 😱 Gillar basljudet. Passar fint in. Inte mkt att tillägga. Grymt nice. Mvh / djonas Redigerat 4 september 2006 av djonas
Xancerman Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 älskar alla Arch Enemy referenser 🙂 gott ljud också!
Wibben Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 Kul att ni gillar det =) Ska nog plocka bort Synthen i slutet och försöka få fram pukorna lite mer.
Accolade Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Tja, nice!! Sa du att trummorna är programerade? damn nice, tycker de låter extremt realistiska, både i sättet att spela och ljudet. Vad äre för vst plugg? Daniel
Wibben Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Jag kör Drumkit From Hell Superior. Det är värda vartenda öre 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.