Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

# LÅTNAMN:Down The Spiral (arbetstitel)

# ARTIST/GRUPP: Wibben

# GENRE: Metal

# LÅTLÄNGD: 6:07

# KOMPOSITÖR: Wibben

# PRODUCENT: Wibben

# EV. MEDVERKANDE: Wibben

# INSPELNINGSÅR: 2006

# FORMAT: mp3

# STORLEK: 5.7mb

# STATUS: Work In Progress

Tjenis!

Nu va jag här med lite mer metal 😱

Detta är produkten utav en seg lördag och en nyligen inköpt elbas som jag ville latja med. Detta är väldigt ofärdigt men ville i alla fall dela med mig av lite WIP stuff. Saker måste spelas om och trummorna är inte färdig-programerade (väldigt mycket "Copy - Paste" ) 🙂

Jaja, enjoy! 😆

------------------------------------------------------------------------------

Ny version som jag jobbat på idag.

Känns fortfarande inte helt bra. Tycker det är väldigt grötigt i vissa frekvenser och det är kanske lite väl hög diskant? efter som att alla brukar vilja ha mer av det så krämade jag på 😛

Solot kan ni förbise. Det är enbart konceptuelt, en tagnings-crap! =)

------------------------------------------------------------------------------

Då så.. Version 3 och inte den sista då jag har fåt tag i en sångare som ska sjunga åt mig! Syntarna ska ställas in bättre och åter igen.. SOLOT är BARA place-holder.

Mkt nöje 😄

Down_The_Spiral_Mix004.mp3

Annons
Postat (redigerat)

Nice detta. 😱

Gillar basljudet. Passar fint in. Inte mkt att tillägga. Grymt nice.

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Postat

Kul att ni gillar det =) Ska nog plocka bort Synthen i slutet och försöka få fram pukorna lite mer.

Postat

Tja, nice!! Sa du att trummorna är programerade? damn nice, tycker de låter extremt realistiska, både i sättet att spela och ljudet. Vad äre för vst plugg?

Daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.