Dj Squash (oregistrerad) Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 LÅTNAMN: Nightmare (Original Mix) ARTIST: Dj Squash GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 3:21 ÅR: 2006 FORMAT: mp3 Tjo igen! Ja då var man tillbaka med en ny Trance-låt igen. ^^ Det verkade inte som om många gillade Commercial-Trance eller något liknande. Men även om detta är det så vill jag att ni kommenterar, tycker om att få det för då vet jag hur jag ska göra i fortsättningen. =) Tack i förhand för kommentar! 😠 Mvh//Dj Squash
ThomasJ Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Bra driv. Sköna leaeds. Kanske något tråkig melodi, men den funkar.
Dj Squash (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ska försöka förbättra mina melodier lite mer. Tack för kommentaren 😱
Excess Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Pianot i början låter lite stelt, men inte så farligt. Låten som helhet är riktigt skön. (Det är ca. 20 sekunders tystnad efter låten har slutat, bara så att du vet 🤪 )
Dj Squash (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Tack! =) Hehe, jag vet. De e nåt knas, det har hänt så med mina senaste låtar. Fattar inte vrf, ska försöka fixa de. 😉
Demomannen Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Tycker du lyckats få bra energi i låten. Din hook är okej, i genren glesbygdstrance funkar sånt här. Men. Mixen saknar botten, 30-60 hz. Din öppna hihat (på 3-7-11-15) är alldeles för vass. Lägg en smal eq, svep för att hitta det onda klockljudet (sök vid 3-6 khz samt riktigt högt upp i registret), dämpa nån db. Eller byt hihat. 😠 Reverbet... ta bort hälften. Arret... den är bara 3.26? Du behöver intro, outtro, break och build.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.