newform Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 * LÅTNAMN: Runnin' Reality * ARTIST/GRUPP: Sinister * GENRE: rock * LÅTLÄNGD: 03:58 * KOMPOSITÖR: Simon Hermansson (newform) * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: några meg * STATUS: Inte färdig på långa vägar Tjena. Denna låt e bara ett arr sålänge helt utan mixning. Det jag vill ha åsikter om är mest låten i sig, arr, melodier, ja de mesta som inte har med mixning/ljudbild att göra. //Newform 01_Runnin___Reality.mp3
Harmonica mike Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Tjena. Snyggt intro..lite otydlig sång..mest rullande på ärrren..men det kanske ska vara så.. Jag skulle nog satsat på att sjunga renare,eftersom jag tycker om melodin. Tycker nog att du har nåt här,det ska bli spännande att få följa utvecklingen på den här. Nice work so far.. Harmonica mike
newform Postat 4 september 2006 Trådstartare Postat 4 september 2006 tack, ja fan lite tydligasre artikulering stämmer nog bra det alltså, ska tänka på det sen när ja ska spela in de riktiga sånginspelningarna! kul att du gillade det
Nad Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 GUD så introvert sång!!! 😆 Varför? Rösten är ju kanon likaså melodin. Öppna munnen människa! Helt underbart bra annars. Du har lyckats med att skapa en magi med detta sparsmakade stycke. Men öppna munnen, Du är väl ingen Marlon Brando heller! 🙂 Kan absolut inte höra vad Du sjunger om. Nad
djonas Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 (redigerat) Bifoga texten är nog ett hett tips för nu har jag ingen aning om vad låten handlar om, om nu sångaren inte kan tänka sig att sjunga in den igen med öppen mun. 😱 Jag hört nåt "reality" och "no remorse" då och då...men det är nog allt som går att urskilja. Annars vart den en soft och snygg låt. 😛 Mvh / djonas Edit: upprepning. 😆 Redigerat 4 september 2006 av djonas
mange_andersson Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 soft låt! men sångaren gör sig till alldeles för mycket.. måste öppna munnen...
newform Postat 5 september 2006 Trådstartare Postat 5 september 2006 (redigerat) 😏 okidoki, tack för svaren! skall ändra rösten Edit: ny version kommer så snart jag kan Redigerat 5 september 2006 av newform
Jonathanhitochdit Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ni och eran mun! detta låter exakt som trivium
pirateKING Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Ni och eran mun! detta låter exakt som trivium Haha, ja likheten är slående... eller? 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.