william.nixon Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hejsan alla! Hittade forumet av en slump (Google-tastic!), och kommer nog att stanna ett tag. Jag är 85:a, ursprungligen från Klippan i Skåne, men numera med sambo och tre rum och kök i Jönköping, där jag pluggar till lärare i svenska och historia. Jag har spelat i band sen jag var 12; allt från skatepunk till jazz till hiphop till pop, och tycker om all sorts musik som har ett hjärta eller hjärna. Jag spelar in på min egen hemmastudio bestående av ¤Phase 22-ljudkort ¤Behringer Eurorack UB802 mixerbord (egenligen för litet för att kallas bord..) ¤Cubase SX på PC Till mitt SX använder jag alltsomoftast Grove Agent och Amplitube. Jag inspireras i mitt låtskrivande av udda saker, som får en att dra på ena mungipan i lite såndär härligt skön och glädjande känsla av förvirring och bortkommenhet (är det ett ord?), med mycket influenser av The Pixies, Nada Surf, Jimmy eat world och PUSA, bland annat. Så, jag hoppas kunna trivas här, och få er att trivas med mig! 🙂 Ha're! /Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hej å välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hej osh välkommen, jag heter oxå Kristian, men varför ett så dumt namn som Nixon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hejsan hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...