william.nixon Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hejsan alla! Hittade forumet av en slump (Google-tastic!), och kommer nog att stanna ett tag. Jag är 85:a, ursprungligen från Klippan i Skåne, men numera med sambo och tre rum och kök i Jönköping, där jag pluggar till lärare i svenska och historia. Jag har spelat i band sen jag var 12; allt från skatepunk till jazz till hiphop till pop, och tycker om all sorts musik som har ett hjärta eller hjärna. Jag spelar in på min egen hemmastudio bestående av ¤Phase 22-ljudkort ¤Behringer Eurorack UB802 mixerbord (egenligen för litet för att kallas bord..) ¤Cubase SX på PC Till mitt SX använder jag alltsomoftast Grove Agent och Amplitube. Jag inspireras i mitt låtskrivande av udda saker, som får en att dra på ena mungipan i lite såndär härligt skön och glädjande känsla av förvirring och bortkommenhet (är det ett ord?), med mycket influenser av The Pixies, Nada Surf, Jimmy eat world och PUSA, bland annat. Så, jag hoppas kunna trivas här, och få er att trivas med mig! 🙂 Ha're! /Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hej å välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hej osh välkommen, jag heter oxå Kristian, men varför ett så dumt namn som Nixon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hejsan hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 😆 En till lärarkandidat... Här finns gott om dem. Hejs och välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Välkommen hit! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
william.nixon Postat 4 september 2006 Trådstartare Dela Postat 4 september 2006 Tack för alla välkomnanden! Känns ju fint! Ehm.. Nixon är... tja.. eh... Nilsson i en mer spejsad form. Lite fjantigt, men.. tja.. sån är jag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Tjoho och välkommen Christian! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Hej, hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 6 september 2006 Dela Postat 6 september 2006 Välkommen till denna onda plats på nätets mörkaste sida 🙂🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 7 september 2006 Dela Postat 7 september 2006 Hallå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Hej Christian! ... det finns ju en del Jönköpingsbor här nu, vi får fixa en IRL 😄 Lärare...historia... Känner du Louise Pettersson? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Tjena! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Tjenare din glade jönköpingbo 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Välkommen hit! Jönköping sa du... då får du komma och lyssna på oss (SLB), när vi kommer och lirar där, 20:e Januari 🙂 Lite sjysst "bonn-pop" (folkmusik), kan aldrig va fel en januarilördag 😆 Länk till oss hittar du HÄR!!!!! Hare gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Välkommen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Hej hej du! Välkommen. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 8 september 2006 Dela Postat 8 september 2006 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
william.nixon Postat 9 september 2006 Trådstartare Dela Postat 9 september 2006 Hej Christian! ... det finns ju en del Jönköpingsbor här nu, vi får fixa en IRL 🙁 Lärare...historia... Känner du Louise Pettersson? Njae, är väldigt ny i socknen, så känner folk gör jag inte än. 😛 Välkommen hit!Jönköping sa du... då får du komma och lyssna på oss (SLB), när vi kommer och lirar där, 20:e Januari😉Lite sjysst "bonn-pop" (folkmusik), kan aldrig va fel en januarilördag Länk till oss hittar du HÄR!!!!! Hare gott! Bonnpop är ju aldrig fel! Tack så mycket för de varma välkomnandena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 Välkommen till forumet! 😳 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 häj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 september 2006 Dela Postat 9 september 2006 Välkommen till studio.se! Hoppas du mår bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 19 oktober 2006 Dela Postat 19 oktober 2006 HEJ PÅ DIG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stensdotter Postat 20 oktober 2006 Dela Postat 20 oktober 2006 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 21 oktober 2006 Dela Postat 21 oktober 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.