trancer Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 (redigerat) ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Säg du. =) KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: STATUS: .... TJenare.. Har börjat på en ny låt som jag tycker har smått potential. det är väl nån slags melodisk poprock eller nåt, vette fan 😛 Låten är nu mkt komprimerad, alltså jag har typ en vers och en refräng som går 2 gånger för att ni ska kunna få en liten uppfattning om vad som är vad. Aja.. lyssna o säg gärna om det är nåt att jobba vidare på eller om jag ska kasta! /Perrra LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag EDIT: Eftersom dom flesta tyckte att låten va sådär så gjorde jag den nu med TEXT , och inte vilken text som helst! en sjuk text på Skarabörska ;D Jag kommer inte jobba mer med låten tror jag utan lägger på en mkt väl genomtänkt text 😕 Hoj på er! Your browser does not support the HTML5 audio tag Herregud vilken dist .. aja. orkar inte bry mig ;D TEXT: Där mötte jag dig, te kvällens sessta låt. jag ville ta på dig jag va så froktansvärt kåt. Han sjöng om Cherioe jag tog min hand mot din stjärt Jag tänkte bara en sak. --- Ho sa mä hem ikväll (Ho sa mä) När mörkret faller från skyn. Vi samlas här från byn. För att dansa en kväll. Och kanske hitta en tjej. Det va en lördagsnatt, jag hitta inte ett skvatt. Jag kan inte förstå, vart är den käringa jag såg. På golvet här nyss jag vill prata lite o ge na en kyss Jag blev nervös för en stund men blicken gav mig det lugn. Där står hon ju . den käringa jag vill ha mä REF: Du sa mä mig hem inatt det finns inga hinder Du sa inte säga ett skvatt. Du sa bara legga i sänga o vröööla högt bejjbi, det är jaaa o duu! Redigerat 4 september 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cleff (oregistrerad) Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Är det riktiga instrument eller riktigt bra synthar? Gissar på synthar men dom låter väldigt verklighetstrogna... Låten är välmixad och så, men inte min typ av musik så jag kan inte kommentera riktigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Jag tycker du ska köra på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 (redigerat) Jag tycker nog de här ackordrundorna känns lite väl slitna. Och i ett arr som är såpass standardmall 1A så blir det inte kul. Sorry. Men det här går tyvärr bort, IMHO... 🙂 Redigerat 4 september 2006 av Linkowich Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Låter toksmörigt! Sån här musik är svår att kommentera utan sång, för den bär ju ofta upp låten... tror jag. Hos mig går det bort, bort, bort. Ring Bröderna Olsen, de skulle säkert vara intresserade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
william.nixon Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Tonar du ner stråkar och grejer (styrka, plats och tonmängd), och behåller basen och trummorna (som funkar riktigt bra), så försvinner nog det tråkiga och smöriga, vilket det tyvärr är. Kanske skulle köra ett knotry-arr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Härlig låt 😆 Är nyfiken på vad det är för trummor du använder. Dom är låtar så mjukt och fint 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 (...) så försvinner nog det tråkiga och smöriga, vilket det tyvärr är. Om det är "tråkigt och smörigt" är väl högst subjektivt... Jag tycker det passar perfekt i sammanhanget! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 4 september 2006 Trådstartare Dela Postat 4 september 2006 Härlig låt 😎 Är nyfiken på vad det är för trummor du använder. Dom är låtar så mjukt och fint 😉 Best Service Artist Drums VST HYBRiD /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 Ganska kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 4 september 2006 Dela Postat 4 september 2006 ....och rätt bonnigt! 😆 Men inte tycker jag att harmerna är slitna. De var bra! Kör på! Det finns nog en marknad! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.