Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte höra om någon känner till några trevliga applikationer för ljud- OCH bild- editering i Win XP . Då menar jag ett program som innehåller mer än "Windows Movie Maker", men samtidigt inte är till för "mastodont projekt a'la Hollywood". Helst freeware eller i shareware-prisklass (ev. något över).

Tack & hej!

/M

Annons
Postat (redigerat)

Kolla in Magix Music&VideoMaker 6. Trevligt program, och lättjobbat. 😄 Förvisso för 98/Me, men knallar nog på 2k å XP åxå.

Redigerat av slaptap
Postat
Jag har inte hittat nåt program för Windows som jag gillat att jobba i. Tycker bättre om Final Cut Pro på macen är Premiere+AfterFX på PC. Känns skönt att ha allt i ett program och inte behöva bolla mellan för klippning/effekter.

Ja... har man pengar över så. Bara Final Cut kostar runt 10 lakan. Tjosan! Där försvann mixerbordet, preampen och kvällarna på uteserveringen. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.