Marv Postat 7 juli 2004 Postat 7 juli 2004 Tänkte höra om någon känner till några trevliga applikationer för ljud- OCH bild- editering i Win XP . Då menar jag ett program som innehåller mer än "Windows Movie Maker", men samtidigt inte är till för "mastodont projekt a'la Hollywood". Helst freeware eller i shareware-prisklass (ev. något över). Tack & hej! /M
slaptap Postat 7 juli 2004 Postat 7 juli 2004 (redigerat) Kolla in Magix Music&VideoMaker 6. Trevligt program, och lättjobbat. 😄 Förvisso för 98/Me, men knallar nog på 2k å XP åxå. Redigerat 7 juli 2004 av slaptap
Print Postat 7 juli 2004 Postat 7 juli 2004 Jag har inte hittat nåt program för Windows som jag gillat att jobba i. Tycker bättre om Final Cut Pro på macen är Premiere+AfterFX på PC. Känns skönt att ha allt i ett program och inte behöva bolla mellan för klippning/effekter. Ja... har man pengar över så. Bara Final Cut kostar runt 10 lakan. Tjosan! Där försvann mixerbordet, preampen och kvällarna på uteserveringen. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.