EricLidstroem Postat 16 januari 2004 Postat 16 januari 2004 Hej! Läste isenaste studio om en gratispluggin som heter Superwave P8 och den fuinkar ju väldigt bra men jag kan inte styra de olika filtrerna! Det följde med en .txt fil där det står följande: SUPERWAVE P8 MIDI Controller List 5 PORTAMENTO TIME 7 VOLUME 9 MODULATION DEPTH 12 OSC 1 AMP LEVEL 13 OSC 2 AMP LEVEL 14 OSC 1 PAN 15 OSC 2 PAN 20 FILTER 1 CUTOFF FREQUENCY 21 FILTER 1 RESONANCE 22 FILTER 1 DEPTH 23 FILTER 1 ATTACK 24 FILTER 1 DECAY 25 FILTER 1 SUSTAIN 26 FILTER 1 RELEASE osv... Jag har en Evolution Mk-225C klaviatur, någon som har nått tips?
wollibolli Postat 16 januari 2004 Postat 16 januari 2004 1. Tryck CONTROL SELECT (alltså MEMORY och PROGRAM samtidigt). 2. Rör lite på den kontrollen du vill ändra (t ex modulations-hjulet). 3. Tryck CONTROL ASSIGN (PROGRAM och BANK LSB). 4. Tryck in det nummer du vill ha kopplat till den kontrollen (t ex 9 för modulation). 5. Om du är klar vänta till det slutar blinka annars fortsätt med nästa kontroll = gå till steg 2. Om du undrar mer kan du ladda ner manualen här: http://www.evolution.co.uk/pub/manuals/usb_keyb_user_man.pdf
EricLidstroem Postat 16 januari 2004 Trådstartare Postat 16 januari 2004 Ok! Ska se om jag får igång det nu man tackar så mycket för tippsen! //Erik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.