Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska bege mig till london på måndag och stanna där en vecka... har lite jobb, men en del timmar över lär det väl bli så jag undrar om nån vet nån musikaffär i london som man kan gå och kolla i....

Ju mer syntar, studioriggar och datorer ju bättre :-)

Det måste väl finnas nån fet affär där va? eftersom england har typ 10 gånger fler invånare än i sverige, så borde det enligt mina, högst vetenskapliga analyser säga att det inte bara borde finnas 10 gånger fler musikaffärer... dom borde dessutom vara 10 gånger större... :rolleyes::rolleyes: hur den ekvationen ´nu kan gå ihop...

Annons
Postat

Tja..

Ja det finns en del coola affärer...

Dom som ligger centralt och är stora är sound control som ligger under vigin mega store på oxford street och Turn key som ligger på Charing cross..

Sen finns det ju tusen små affärer med. Kolla in Denmark street. På den gata ligger bara musik affärer.. mest gitarr affärer dock..

Sen finns den fler lite längre ut, typ digital village som bara sysslar med Pro audio prylar..

Finns nog en 30 till ungefär...

Hör av dig om du behöver en guide 🙂

Jag har en del tid över med...

Postat

OT: Jag ska till London 20/1 -07 och kolla på Arsenal - Man Utd.

🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.