Zyan Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 Jag funderar på att ha en separat strömförsörjning med egen powerswitch till mina monitorer och mixer. Så man slipper slå av alla för sig. Men den är inte jordad, kan jag använda aktiva monitorer ojordat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 2 september 2006 Dela Postat 2 september 2006 (redigerat) Det tror jag att de flesta här gör. I majoriteten av alla hem i Sverige finns bara jordat uttag i köket. Å andra sidan, om du har jordat uttag så varför inte köpa en förgreningsdosa med jord? kostar inte många kronor ju. Redigerat 2 september 2006 av rainydays Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 3 september 2006 Dela Postat 3 september 2006 Har du jordat bredvid dig typ 2 meter ifrån, koppla nu bara inte in nån 2 meters ojordad slaskkabel där, du sparar på helt fel ställe då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Barbeque Postat 5 september 2006 Dela Postat 5 september 2006 Har du jordat bredvid dig typ 2 meter ifrån, koppla nu bara inte in nån 2 meters ojordad slaskkabel där, du sparar på helt fel ställe då. Ja det är både farligt och olagligt, ifall du nu har andra jordade uttag i rummet... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.