Jump to content
Annons

Perrra feats. Hiroki Ochai - Wonderwall


trancer

Recommended Posts

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram. 😉

Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar.

Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet.

Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke?

Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra.

Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram.  😆

Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar.

Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet.

Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke?

Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra.

Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig...

Fick du någonsin nåt tack från killen som du gjorde till rikskändis? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Jag gjorde Eddie [...]

Jäklar, var det du som gjorde den remixen? Jag har den på datorn... 😄 Eller finns det flera?

Finns ett par stycken.

Jag gjorde den med originalbeat, sen gjordes det ett par som låg på instrumentala verisioner av raplåtar (Paparazzi och nån NAS-låt), båda dom verisionerna var tyvärr gjorda så att rapen låg offbeat ('producenterna' räknade inte med Eddie's cue).

Jag gjorde den som spreds mest och snabbast och som hade en återkommande refräng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram.  🙂

Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar.

Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet.

Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke?

Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra.

Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig...

Fick du någonsin nåt tack från killen som du gjorde till rikskändis? 😄

Yep.

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Rytmguran låter bra men MIDI.. däremot gillar jag ljudet på mel.guran - Vad kör du (för plugg 😛 där?

Det är 4 layers med gitarrer i denna.

Virtual Guitarrist x 3 2xacoustic och 1x electric

sen leadgitarren kommer från Colossus (Svingrym VSTi)

😄

easwest-colossus.jpg

Redigerat av trancer
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde Eddie [...]

Jäklar, var det du som gjorde den remixen? Jag har den på datorn... 😆 Eller finns det flera?

Finns ett par stycken.

Jag gjorde den med originalbeat, sen gjordes det ett par som låg på instrumentala verisioner av raplåtar (Paparazzi och nån NAS-låt), båda dom verisionerna var tyvärr gjorda så att rapen låg offbeat ('producenterna' räknade inte med Eddie's cue).

Jag gjorde den som spreds mest och snabbast och som hade en återkommande refräng.

Inte den där rappen speedas upp nånstans i mitten gissar jag då... den ligger rappen rätt offbeat på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...