Excess Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 (redigerat) Tyckte synd om killen när Kirshti sa att han inte var särskilt bra på japanska :x Annars var ju låten skön, haha 😑 Redigerat 3 september 2006 av Excess
Accolade Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Perra: Är rytm guran MIDI eller ej? för isåfall måste du berätta vad det är för vst plugg.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram. 😉 Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar. Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet. Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke? Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra. Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig...
tbruce Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag gjorde Eddie [...] Jäklar, var det du som gjorde den remixen? Jag har den på datorn... 😉 Eller finns det flera?
dede Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram. 😆 Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar. Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet. Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke? Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra. Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig... Fick du någonsin nåt tack från killen som du gjorde till rikskändis? 😉
hackeman Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Måste säga att du lägger din tid och kreativitet på helt rätt saker. Härligt! 😉
dede Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Måste säga att du lägger din tid och kreativitet på helt rätt saker. Härligt! 😄 😉😆🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag gjorde Eddie [...] Jäklar, var det du som gjorde den remixen? Jag har den på datorn... 😄 Eller finns det flera? Finns ett par stycken. Jag gjorde den med originalbeat, sen gjordes det ett par som låg på instrumentala verisioner av raplåtar (Paparazzi och nån NAS-låt), båda dom verisionerna var tyvärr gjorda så att rapen låg offbeat ('producenterna' räknade inte med Eddie's cue). Jag gjorde den som spreds mest och snabbast och som hade en återkommande refräng.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Lite småkul så där... men snart du väl stämd av honom. Ungefär som Hackeman blev hotad med av hon som han parodierade ...eh... F**** sticker fram. 🙂 Jo, både jag och Hackeman gjorde bakgrunder till bidrag från fösta säsongens Idol, och blev hotade med stämningar. Dock gick det inte längre än till telefonsamtal och hot om spö över internet. Å andra sidan - vem är dum nog att verkställa hot IRL mot mig eller Hacke? Jag gjorde Eddie och Hacke gjorde nämnda Gunilla-låt. Båda låtarna sprängde servrar i parti och minut. Det lär den här också göra. Men jag tycker fortfarande att Perrra gör det för lätt för sig... Fick du någonsin nåt tack från killen som du gjorde till rikskändis? 😄 Yep.
trancer Postat 3 september 2006 Trådstartare Postat 3 september 2006 (redigerat) 😆 Rytmguran låter bra men MIDI.. däremot gillar jag ljudet på mel.guran - Vad kör du (för plugg 😛 där? Det är 4 layers med gitarrer i denna. Virtual Guitarrist x 3 2xacoustic och 1x electric sen leadgitarren kommer från Colossus (Svingrym VSTi) 😄 Redigerat 3 september 2006 av trancer
tbruce Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Jag gjorde Eddie [...] Jäklar, var det du som gjorde den remixen? Jag har den på datorn... 😆 Eller finns det flera? Finns ett par stycken. Jag gjorde den med originalbeat, sen gjordes det ett par som låg på instrumentala verisioner av raplåtar (Paparazzi och nån NAS-låt), båda dom verisionerna var tyvärr gjorda så att rapen låg offbeat ('producenterna' räknade inte med Eddie's cue). Jag gjorde den som spreds mest och snabbast och som hade en återkommande refräng. Inte den där rappen speedas upp nånstans i mitten gissar jag då... den ligger rappen rätt offbeat på.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.