Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Varför är det så många som inte fyller i ID3-taggarna med info innan ni tankar upp era alster på webben/forumet?

Ibland sparar man ju låten på disken bara för att det är så jävla bra, och då är det trist när varken filnamn eller ID3 ger nån hint om vem som gjort mästerverket.

Eller? 😉

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Ja, sättet att lägga upp demona (helt kryptiska rubriker etc),idiotisk namngivning och saknande ID-taggar borde bestraffas med offentlig bespottning.

Jag tar gärna ner en 10 demolåtar, lyssnar en dag och kommenterar. Problemet är att efterlyssningen, hittar jag aldrig mera tråden där låten presenterats.

Det borde ingå forumets amnvändarid i ID3-tagen också.

Postat

liknande tråd!!

har tagit upp detta förut, iriterande när man har en massa låtar som man inte vet vem som har gjort.

Postat
Varför är det så många som inte fyller i ID3-taggarna med info innan ni tankar upp era alster på webben/forumet?

Ibland sparar man ju låten på disken bara för att det är så jävla bra, och då är det trist när varken filnamn eller ID3 ger nån hint om vem som gjort mästerverket.

Eller? 😕

frågan har varituppe ettpar gånger och vi sa väll det att alla skall skriva åtminstånde artist/låtnamn i namnet eller i taggen. Men om det blivit så kan jag inte riktigt säga!

bra att du pusharpå det lite så folk kanske börjar göra det till en vana innan dom tankarupp spåret!

Postat

Vi får börja vara hårdare mot varandra då helt enkelt! "Jag kommenterar inte din låt förrän du fixar in namn och titel i ID3" 😕

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Fantomen är också hård mot de hårda.

Postat

För at göra det enkelt så kan väl Olsberg eller någon annan mod bara läggatill det i den nitade tråden ang demopostningar!

Postat
Vi får börja vara hårdare mot varandra då helt enkelt! "Jag kommenterar inte din låt förrän du fixar in namn och titel i ID3"  😕
Problemet är att efterlyssningen, hittar jag aldrig mera tråden där låten presenterats.

Moment 22! 😎

Postat
Vi får börja vara hårdare mot varandra då helt enkelt! "Jag kommenterar inte din låt förrän du fixar in namn och titel i ID3"  😎
Problemet är att efterlyssningen, hittar jag aldrig mera tråden där låten presenterats.

Moment 22! 🙂

Moment 22 hur?!? 😕

(Förresten citerar du lite knasigt... Det där sista var inte mina ord)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.