Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
eller rÀttare, hu rÀndrar man det?

Har aldrig rĂ„kat ut för detta sjĂ€lv. Är allt nyinstallerat kanske en datoromstart kan göra susen...

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Kan det vara autoclose som lurar dig? Klicka ur och testa 🙂... Antagligen beror det inte pĂ„ detta, har nĂ„tt med "Disabeld" att göra tror jag Ă€ndĂ„ men det skadar inte att testa 😉.

Edit: jag vill ochsĂ„ ha en widescreen 19 tummare 🙁:rolleyes:

Redigerat av Nexustwins
awt (oregistrerad)
Postat

jag kör sjÀlv med en firebox och FL och allt funkar fin fint.. kortet har dock sina dagar dÄ det strular lite och helt enkelt bara inte vill funka, det brukar dock synas att kortet inte Àr tillgÀngligt i fireboxens "hardware settings box" och sync lampan brukar oftast vara röd dÄ (har dock hÀnt nÄngÄng att lampan visar att allt Àr som det ska utan att kortet egentligen varit aktivt.)

Har du provat att köra fireboxen i ett annat program ? funkar det ? det Àr nog vÀrt att testa för om det inte funkar i andra program sÄ Àr det kanske nÄgot fel pÄ lÄdan, om det funkar fin fint i andra program sÄ har jag ingen aning om vad du ska ta dig till för att fÄ det att funka i FL tyvÀr, ska dock slÀnga ett öga pÄ mina instÀllningar i FL nÀsta gÄng jag ska göra lite musik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.