Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
eller rättare, hu rändrar man det?

Har aldrig råkat ut för detta själv. Är allt nyinstallerat kanske en datoromstart kan göra susen...

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Kan det vara autoclose som lurar dig? Klicka ur och testa 🙂... Antagligen beror det inte på detta, har nått med "Disabeld" att göra tror jag ändå men det skadar inte att testa 😉.

Edit: jag vill ochså ha en widescreen 19 tummare 🙁:rolleyes:

Redigerat av Nexustwins
awt (oregistrerad)
Postat

jag kör själv med en firebox och FL och allt funkar fin fint.. kortet har dock sina dagar då det strular lite och helt enkelt bara inte vill funka, det brukar dock synas att kortet inte är tillgängligt i fireboxens "hardware settings box" och sync lampan brukar oftast vara röd då (har dock hänt nångång att lampan visar att allt är som det ska utan att kortet egentligen varit aktivt.)

Har du provat att köra fireboxen i ett annat program ? funkar det ? det är nog värt att testa för om det inte funkar i andra program så är det kanske något fel på lådan, om det funkar fin fint i andra program så har jag ingen aning om vad du ska ta dig till för att få det att funka i FL tyvär, ska dock slänga ett öga på mina inställningar i FL nästa gång jag ska göra lite musik.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.