Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

detta var oväntat. att man inte kan sätta freze på alla spåren samtidigt. Eller är det bara jag som är helt pantad?

Postat

man kan ju fråga sig varför du vill frysa alla på en gång? har du brottom någonstans?

kanske ändå inte är någon ide att pressa datorn med det. skulle väl ändå ta lika lång tid för datorn att fixa det som om du gjorde det spårvis?!

man börjar undra ibland...

Postat

Jodå. Det är jättebra att kunna frysa alla spår samtidigt. Jag använder det rätt ofta i Logic. Det handlar om att frigöra lite tid och få en paus som man kan använda till att gå och koka lite te, surfa en stund på forumet eller slänga ett öga på dumburken.

Postat
man kan ju fråga sig varför du vill frysa alla på en gång? har du brottom någonstans?

kanske ändå inte är någon ide att pressa datorn med det. skulle väl ändå ta lika lång tid för datorn att fixa det som om du gjorde det spårvis?!

man börjar undra ibland...

Jomen alltså: Vi säger att jag har 10st midispår med rättså kävande VST`s, då börjar datorn bli rätt slö. Om jag då vill spelain ett antal VST´s till så blir resultatet massa lagg på datorn vilket jag givetvis inte vill. Om jag då skulle kunna frysa alla spåren samtidigt skulle det spara otroligt mkt jobb och tid. Sedan om jag vill äbdra ett enskillt spår så avfryser jag det bara.. ! Tycker det är jäkligt klantigt att inte ha en sådan funktion i ett såpass "smart" program!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.