Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Tihi 😎

Det värsta är att jag har absolut inget problem att säga vad jag tycker och hålla på med andra, men när det gäller nån jag gillar mer så låser det sig 🙂 Oh, well

:rolleyes: Ja, men skit i snacket dårå. Det snackas för mycket vid sådana här tillfällen ändå. Gör mer istället så hon fattar. Du vet,

bio,

mat,

nuppa,

bowling,

öl,

armborstskytte,

nuppa,

bärplockning,

öl,

tjacka kantarellhund,

bilbingo,

nuppa,

öl,

knyppling,

frimärken,

basejumping, ja va faen vet jag vad hon är intresserad av. Kör på det så fattar hon och tycke uppstår och allt blir rosa o luddigt o vackert så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad rolig 1993 var. 🙂

Kan du posta en länk till den sidan? jag har ett annat antal inlägg pär sida än du (har bara 924)

924 inlägg per sida??? 😎

Om du hade läst förra sidan, hade du sett att man klickar på Sidor längst upp och skriver in numret på den sida man vill till... :rolleyes:

ok 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad rolig 1993 var. 🙂

Kan du posta en länk till den sidan? jag har ett annat antal inlägg pär sida än du (har bara 924)

924 inlägg per sida??? 😎

Om du hade läst förra sidan, hade du sett att man klickar på Sidor längst upp och skriver in numret på den sida man vill till... :rolleyes:

ok 😄

Och om Lynxo hade läst vad Christofer faktiskt sa så hade han förstått problemet. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad rolig 1993 var. 😄

Kan du posta en länk till den sidan? jag har ett annat antal inlägg pär sida än du (har bara 924)

924 inlägg per sida??? 🙂

Om du hade läst förra sidan, hade du sett att man klickar på Sidor längst upp och skriver in numret på den sida man vill till... :rolleyes:

ok 🙂

Och om Lynxo hade läst vad Christofer faktiskt sa så hade han förstått problemet. 😛

Fattar fortfarande inte... 😮

Jag gav ju lösningen? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar öl. 😎

Behövde jag säga det där?

🙂

Det menar du inte? :rolleyes:

Om du var tvungen att välja, aldrig mer dricka öl eller aldrig mer nuppa (att nuppa "för sig själv" får du inte heller göra! 😄), vad skulle du välja bort då? 😮

2001 slutade jag med både sprit och sex. Det var de värsta tjugo minuterna i mitt liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad rolig 1993 var. 😄

Kan du posta en länk till den sidan? jag har ett annat antal inlägg pär sida än du (har bara 924)

924 inlägg per sida??? 🙂

Om du hade läst förra sidan, hade du sett att man klickar på Sidor längst upp och skriver in numret på den sida man vill till... :rolleyes:

ok 🙂

Och om Lynxo hade läst vad Christofer faktiskt sa så hade han förstått problemet. 🙂

Fattar fortfarande inte... 😮

Jag gav ju lösningen? 😎

Ptja, svårt att knappa in sidan 1993 om man endast har 924 sidor. :A

Eller iofs, du läste nog vad han sa... men inte vad han försökte säga. 😛

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar öl. 😮

Behövde jag säga det där?

😄

Det menar du inte? :rolleyes:

Om du var tvungen att välja, aldrig mer dricka öl eller aldrig mer nuppa (att nuppa "för sig själv" får du inte heller göra! 🙂), vad skulle du välja bort då? 😛

2001 slutade jag med både sprit och sex. Det var de värsta tjugo minuterna i mitt liv.

😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...