Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat

1951 kom det fram att en järnvägslinje som kostat enorma summor, både i form av pengar och människoliv, inte använts på tre år.

Postat
1951 kom det fram att en järnvägslinje som kostat enorma summor, både i form av pengar och människoliv, inte använts på tre år.

På sida 1951 kom det fram att Grahn köpte glass den 7 mars.

Postat (redigerat)

Jag vet! Vi berättar vad som hände på den sidan som överenstämmer med vårt födelsetal! 😉 Jag börjar:

På sidan 1987 deklarerade flera medlemmar att dom skaffat sig ett liv och inte kan posta så många inlägg längre!

Redigerat av Lynxo
Postat
På sidan 1987 deklarerade flera medlemmar att dom skaffat sig ett liv och inte kan posta så många inlägg längre!

Pico & Pazo! Nu glömmer vi inte bort att imorgon, 20 september, är forumfri dag 😆

Postat

Pico & Pazo! Nu glömmer vi inte bort att imorgon, 20 september, är forumfri dag 😆

Som jag sa... "Jag lovar inget" 😛

Dessutom skulle väl Pazo (om inte ni båda) ha även denna dag forumfri? 😄

Postat

Nä, inte vi båda. 😛

Jag sa forumfri dag imorgon, och ev. helt stopp vid 6000 inlägg. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.