Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Sam Brown, http://www.explodingdog.com

edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt.

Såklart menar jag avatar! 🙂

En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det.

😄

Var hon snygg? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Vissa är ju så sjukt fina!

Det bästa är ju att det är folk som mailar in texterna, så får han rita bilder till det. Funderar på att skicka eventuell demotitel till honom, så får man ett skivomslag som ett brev på posten 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam Brown, http://www.explodingdog.com

edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt.

Såklart menar jag avatar! 🙂

En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det.

😄

Var hon snygg? 🙂

Emma finns bara i fantasin, men hon är fin

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa är ju så sjukt fina!

Det bästa är ju att det är folk som mailar in texterna, så får han rita bilder till det. Funderar på att skicka eventuell demotitel till honom, så får man ett skivomslag som ett brev på posten 😄

🙂 :)

fan va hett! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam Brown, http://www.explodingdog.com

edit: attans, jag glömde citera... och förresten menar du kanske avatar... eller också blev det jättekonstigt.

Såklart menar jag avatar! 🙂

En gång sa jag kommentar när jag egentligen menade signatur, då blev det också konstigt. Sen gick vi och åt glass och drack päronsoda och skrattade åt det.

🙂

Var hon snygg? 😎

Emma finns bara i fantasin, men hon är fin

Såklart hon är! 😄

Vare inte du som hade den fina kramsmileyn i signaturen innan? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt?

/Daniel

Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😳😳

ja djävlar..

Vars e DoL förresten? 😆

😄 Härs e jag! Skrämmande dock detta eldande... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt?

/Daniel

Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😆😳

ja djävlar..

Vars e DoL förresten? 🙂

Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 🙂

Nuppa en förskolelärare? 😳

😄Jag minns en gång...

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad det är för dumschmock som går omkring och bränner förskolor här runt omkring min trakt?

/Daniel

Hörrö varför ville dom dra in militären för? Finns inte polisen tillgänglig? 😆😳😳

ja djävlar..

Vars e DoL förresten? 😆

Han hade visst något att göra i Skövde... minns inte vad han sa, förskolelärare? 🙂

Nuppa en förskolelärare? 😄

🙂Jag minns en gång...

MÄh!!!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Näe det har fucktiskt 😆 inte hänt... Men var bra nära en gång...

Smidiga och flexible de däringa idrottsfröknarna....

🙂 :)

Vad hände? 😳

Jobbade på en skola som vaktis ett tag och tycke liksom uppstod mellan mig och den "unga och spänstiga" idrottslärarinnan 🙂 . Vi stod och hånglade lite smått i lärarnas omklädningsrum (porrigt, inte sant?) då det började att skramla och låta från gympasalen. Det visade sig att den var uthyrd till några badminton nerds.

Fucking hell också. Det blev liksom inget mer gjort efter det... 🙁

Nåja, en kan inte lyckas jämt... 😆 Men det vet ju du Paz 😆

😳 F´låt...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Hon var en djävel på barr... Kan det vara något Grahn? 😳  😛

höhöhö 😛

kläm in något med gren också. ordet "gren" alltså. kläm inte in något i grenen. eller jo förresten.

😛 På Grahn?

okejrå

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...