Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Mäh!

Så skriver du det här!

Först ringde Kalle å våäckte mig. min syrra ville ha tillbaks busskortet. sen n'r jag gått å lagt mig igen å ska somna om så låter mobilen. å så äre overkill som skittar ett dumt sms.

Men sen somna jag såklart om!

Blev väckt nyss av kalle igen som ville ha min syrras extranycklar för hon tog med sig sina och han blev utelåst 😛

Dessutom fick jag en tv av kalle precis 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag fattar inte hur man lyckas vakna av ett sms dock 😆

Du har inte hört min sms-signal märker jag. Gäll och hög. Jag flyger upp från kudden och grabbar telefonen för att få tyst på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom fick jag en tv av kalle precis 😆

😮

God jul? 😄

Så hur känns det att bli med tv? Har du anmält tv-innehav än? 😉😆

hähähä. Vet inte ens ifall jag vill båhallan. en gammal fin 80-talare verkar de va! 😄

har inget antennsladd eller något 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Dun. Dun tff. Dun tff. Dun. Dun tff. Dun tff tff tff tfrr! Dun dun tff dun, dun dun tff dun, dun dun tff dun...

Jag tycker nog ändå att det centrala dogmat är en högst vedertagen hypotes som du inte kan vifta bort sådär lättvindigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dun. Dun tff. Dun tff. Dun. Dun tff. Dun tff tff tff tfrr! Dun dun tff dun, dun dun tff dun, dun dun tff dun...

Jag tycker nog ändå att det centrala dogmat är en högst vedertagen hypotes som du inte kan vifta bort sådär lättvindigt.

Du missförstår mig. Låt mig uttrycka mig lite tydligare:

Dun dun tff dun, dun dun dun tff dun; dun dun dun dun tffk tffk tffk tffk, dun dun dun dun tff d tff d tff d ksssh!

Förstår du nu vad jag menar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dun. Dun tff. Dun tff. Dun. Dun tff. Dun tff tff tff tfrr! Dun dun tff dun, dun dun tff dun, dun dun tff dun...

Jag tycker nog ändå att det centrala dogmat är en högst vedertagen hypotes som du inte kan vifta bort sådär lättvindigt.

Du missförstår mig. Låt mig uttrycka mig lite tydligare:

Dun dun tff dun, dun dun dun tff dun; dun dun dun dun tffk tffk tffk tffk, dun dun dun dun tff d tff d tff d ksssh!

Förstår du nu vad jag menar?

Jag hör dig, men tycker du ändå inte att du är lite väl drastisk med "d tff d ksssh"? Jag menar, det ligger verkligen ljusår ifrån dom senaste forskningsresultaten. Men visst, en intressant teori är det onekligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...