Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Jag tycker IRL:en ska hålla på lika många timmar som det finns sidor i denna tråd. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Jag tycker IRL:en ska hålla på lika många timmar som det finns sidor i denna tråd. 🙂 Det blir nästan ett år det. 11,8 månader ungefär. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Om det är minuter då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Jag tycker IRL:en ska hålla på lika många timmar som det finns sidor i denna tråd. 😎 Det blir nästan ett år det. 11,8 månader ungefär. 🙂 Vilken sjuhelvetes bakfylla det blir. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Ja jävlar vad skit de lämnade i mitt rum nu! en halv flaska tequila och mass salt å citron överallt! Ölflsakor överallt ockspå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Gomorron sverige plingelingeling! Vaknade för ett par timmar sedan av att jag drömt att jag flyttat och blivit kär i min granne. Och nu kan jag inte få ur henne ur mitt huvud. Hjälp, jag är kär i en tjej i min dröm! Och jag kunde inte somna om, så jag kommer aldrig träffa henne igen 🙁 Kära bullen, vad ska jag göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 (redigerat) Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 😕 Jag gissar bara att jag inte är en av dom... 🙁 Redigerat 17 december 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Wee, nu har thomann dragit pengar från kontot! Snart kan jag göra klart alla låtar som behöver mandolin =) Längsta-tråden-IRL? Hur många inlägg måste man ha gjort här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Wee, nu har thomann dragit pengar från kontot!Snart kan jag göra klart alla låtar som behöver mandolin =) Längsta-tråden-IRL? Hur många inlägg måste man ha gjort här? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Wee, nu har thomann dragit pengar från kontot!Snart kan jag göra klart alla låtar som behöver mandolin =) Längsta-tråden-IRL? Hur många inlägg måste man ha gjort här? De är valfritt men antalet inlägg i denna tråd måste drickas i öl på IRLen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Top-10 Pazo 14240 Grahn 13668 (Mr. Barr räknas inte längre men han är med på listan endå.) Gote 7864 Pico 7748 MarcusRombo 6381 Lynxo 6072 mornel 5058 Overkill 4955 Christofer 3927 k9 3766 Linus 3552 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 AAHAH! "Over and out, Sandra Overkill." 😉🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 AAHAH! "Over and out, Sandra Overkill." 😉 🥰 🥰 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😆 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🥰 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🥰 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 😄 Du anar inte... 😎 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 😆 Låter bra. 😄 Jag skulle ju också vilja vara med 🙁 Alldeles för långt tyvärr 😉 Varför bor man i en översvämmad håla för? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 😄 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🥰 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🙁 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🥰 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 😄 Du anar inte... 😆 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🥰 Låter bra. 😄 Jag skulle ju också vilja vara med 🙁 Alldeles för långt tyvärr 😉 Varför bor man i en översvämmad håla för? 🥰 😎 Vi kunde ta det en helg, så kan du pendla till Stockholm. 😆 Klart du ska va med! Nån nytta ska väl alla onödiga inlägg här ha! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Ja, kanske. Vore hursomhelst grymt kul 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Ingen Längsta-IRL vore komplett utan en Överdöd. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 😮😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Jaja, nu ska jag gå och spela trummor.... över and out. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Gweh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 Jag vågar inte. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 hur kommer det sig att ni stockholmare inte varit med på stockholms irl:erna 😕 Jag vågar inte. 😮 Naaaawwww 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Jag skulle ju också vilja vara med 😮 Alldeles för långt tyvärr 😕 Varför bor man i en översvämmad håla för? 😮 Klart du ska med! Du får tuffa över med tåget. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Jag skulle ju också vilja vara med 😮 Alldeles för långt tyvärr 😕 Varför bor man i en översvämmad håla för? 😮 Klart du ska med! Du får tuffa över med tåget. 🙂 åhå! Deähr kan bli riktigt bra! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Fast undra vad han ska säga till sin mor eller far... "mamma... får jag åka till stockholm å träffa några internetkompisar där den yngsta är 4 år äldre än mig och den äldsta tio år äldre" 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts