Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

vad gör ni? :rolleyes:

Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till.

Själv då?

Inget. Hur mår älsklingarna? 😄

Vilka då? 😄

Du menar min nya utrustning? 😄 Bara bra tack. Jag har ställt iordning grejorna nu i rummet. Kolla! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Stökigt jue!

haru bra löyssning? 😕

Haha, jaaa... men det är ju så trångt! Då blir det stökigt. Sladdar överallt. Skulle behöva ett helt rum som sagt, och ett mycket större bord.

Nej lyssning är en av de saker jag saknar... har inga monitorer, bara de dära HiFi-högtalarna på bilderna. 🙁 Men jag måste ta det lugnt ett tag innan jag börjar köpa prylar igen. Men sen står ett par monitorer högt upp på önskelistan. Och stativ + puffskydd. Och extern hårddisk. Osv...... osv...... osv.... osv....

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🙁 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😕

Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🙁 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😕

Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj.

Åhå! 😄

jag kan komma ner en sväng nästa år!

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😄

Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj.

Åhå! 🥰

jag kan komma ner en sväng nästa år!

Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 😕 Vi får fixa nåt...

...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

😕 Öl?

🥰

🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit.

Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure:

😄 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen.

🥰 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🙁

Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj.

Åhå! 🥰

jag kan komma ner en sväng nästa år!

Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🙂 Vi får fixa nåt...

...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁

Du anar inte... 🙁

Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🙁

Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj.

Åhå! 🥰

jag kan komma ner en sväng nästa år!

Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🙂 Vi får fixa nåt...

...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁

Du anar inte... 🙁

Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🙂

Låter bra. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Öl?

😄

😄 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit.

Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure:

😕 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen.

🙁 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁

tydligen blev det så! 😕

har tagit två öl och en tqeuila! mår fan bra nu tom! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Öl?

🙁

😄 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit.

Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure:

😕 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen.

🙁 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁

tydligen blev det så! 😕

har tagit två öl och en tqeuila! mår fan bra nu tom! 😆

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan. Min syrra fyllde år igår så jag hon skulle ha lite fest hos sig. Jag drog dit en sväng och hennes kompisar och pojkvänn gav mig en öl. sen sa jag att de var ännu mer fest i min korridor (vilket de faktiskt var då mina grannar har fest) och så kom de hit också. med tequila å grejer! ojdå! så vart jag bjuden på lite grejer! 😄

Och när man ändå är hemma kan mn likaväl dricka 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...