ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då? Inget. Hur mår älsklingarna? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 Jag mår bättre nu efter alvedonen ska fixa iiordning rummet lite! Sen dra till min syrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Min pappa är på julbord i Halmstad nu. Vid bordet bredvid sitter Per Gessle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 vad gör ni? Inget vidare drag här inne. Jag ska äta currykyckling nu, och ta en vinare till. Själv då? Inget. Hur mår älsklingarna? 😄 Vilka då? 😄 Du menar min nya utrustning? 😄 Bara bra tack. Jag har ställt iordning grejorna nu i rummet. Kolla! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 Stökigt jue! haru bra löyssning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Stökigt jue! haru bra löyssning? 😕 Haha, jaaa... men det är ju så trångt! Då blir det stökigt. Sladdar överallt. Skulle behöva ett helt rum som sagt, och ett mycket större bord. Nej lyssning är en av de saker jag saknar... har inga monitorer, bara de dära HiFi-högtalarna på bilderna. 🙁 Men jag måste ta det lugnt ett tag innan jag börjar köpa prylar igen. Men sen står ett par monitorer högt upp på önskelistan. Och stativ + puffskydd. Och extern hårddisk. Osv...... osv...... osv.... osv.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 Okeuj 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 AAHAH! "Over and out, Sandra Overkill." 😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Jag vill ha kall öl..... 🙁 Har bara massa jävla vin hemma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 😄 🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 😄 🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🙁 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😕 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🙁 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😕 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 😄 jag kan komma ner en sväng nästa år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 (redigerat) Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 😄 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🥰 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 😕 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁 Redigerat 16 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😕 Öl? Nä 🥰 🙁 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure: 😄 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen. 🥰 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🙁 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🥰 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🙂 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁 Du anar inte... 🙁 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Shit jag har inte gjort ett skit i helgen.... bara suttit här och lirat musik och hängt på forumet. Fan jag önskar att ni alla kunde vara här 🥰 Vi kunde jamma lite... lira Mario Kart... och öla. 🙁 Snart åker jag upp till Tina några dagar iaf. Det blir skoj. Åhå! 🥰 jag kan komma ner en sväng nästa år! Det skulle vara grymt! Ni är ju fan de jag typ har mest daglig kontakt med, känns ibland synd att man inte ser er IRL. Lynxo bor ju också i Sthlm väl? 🙂 Vi får fixa nåt... ...hoppas ni inte är ett pack jobbiga horor i verkligheten? 🙁 Du anar inte... 🙁 Jag tycker vi ordnar ett Längsta tråden-IRL! Här hänger ju alla sköna människor! 🙂 Låter bra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 😄 Öl? Nä 😄 😄 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure: 😕 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen. 🙁 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁 tydligen blev det så! 😕 har tagit två öl och en tqeuila! mår fan bra nu tom! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 😄 Öl? Nä 🙁 😄 Tro mig det hjälper... "Lenare" återställare än vin eller sprit. Alltså. Jag är sjuk och går på alvedon så att jag inte bara ligger som en grönsak i sängen :usnure: 😕 Ja, men ta dig lite ändå, det blir bara så mycket roligare att vara sjuk med lite "piiit" i kroppen. 🙁 Krya på dig dock... Inte skoj att vara sjuk... 🙁 tydligen blev det så! 😕 har tagit två öl och en tqeuila! mår fan bra nu tom! 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 Vafan. Min syrra fyllde år igår så jag hon skulle ha lite fest hos sig. Jag drog dit en sväng och hennes kompisar och pojkvänn gav mig en öl. sen sa jag att de var ännu mer fest i min korridor (vilket de faktiskt var då mina grannar har fest) och så kom de hit också. med tequila å grejer! ojdå! så vart jag bjuden på lite grejer! 😄 Och när man ändå är hemma kan mn likaväl dricka 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 16 december 2006 Dela Postat 16 december 2006 Ojsan hoppsan, så det kan gå. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 16 december 2006 Trådstartare Dela Postat 16 december 2006 hi hi hi De är fortfarande fest! fan va galen Kalle är! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 Men jag är fan på Chroma! Nästa år när jag verkar få pengar igen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Men jag är fan på Chroma! Nästa år när jag verkar få pengar igen! 🙂 Kanon! 🙂 Längsta-IRL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 december 2006 Dela Postat 17 december 2006 Men jag är fan på Chroma! Nästa år när jag verkar få pengar igen! 😎 Kanon! 🙂 Längsta-IRL! Ska den alltså hålla på i flera dagar, kanske veckor? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2006 Trådstartare Dela Postat 17 december 2006 åhå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts