Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Hej!

Konstigt egentligen... Av alla trådar så borde denna innehålla folk, men det är nog den enda tråd där det aldrig är en käft samtidigt som jag är här, trots att det ska vara den längsta tråden eller försöket om att skapa den längsta tråden på detta forum efter vad det är sagt och vad jag har läst och vad jag nästan har hört, eller kanske inte har hört, för det hade väl varit konstigt kanske då om jag hade hört denna tråden eller även om jag hade hört någon från denna tråden i detta ärende eller vilket annat ärende som heslt kanske, för jag har då aldrig hört någon från denna tråden, om man inte menar de otal gånger då jag antagligen, åtminstone antagligen har hört någon på detta forum i samband med att jag laddat ned musikfiler, ofta i mp3-format, under underrubriken Demoinspelningar och som jag efter 1.5 timmes nedladdningstid avnjutit och tyckt varit bra oftast, många gånger rentav väldigt bra till och med, ja nog är det så, men nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var jag ville skriva eller tänkte fortsätta skriva om i denna tråd, men nog handlade det väl kanske om att jag då jag tittar in här, just i denna tråd alltså, oftast inte hittar någon annan skribent som skriver eller just har skrivit ett inlägg i denna tråd, kanske i och för sig vore det konstigt om jag på något sätt visste att denne någon tänkte skriva i denna tråd, för hur skulle jag kunna veta det om någon tänkte skriva i denna tråd, för kan jag egentligen läsa tankar, nog skulle jag knappast kunna hävda något dylikt, och inte heller tror jag att det kan komma upp någon, eller rättare sagt att det kommer upp någon form av varningstext i denna tråd om att någon tänker skriva någon, till exempel i form av en löptext, ett textinslag, det som skribeneten just håller på att skriva, att det på något sätt visas i någon form för eventuella samtidiga inneboende i denna tråd, för så är det väl ändå inte, för usch och fy för den stackars saten, vad denne då ha måst våndats de senaste minuterna då nu när jag varit här inne och tampats med de i denna bärbara personliga datorns nedsänkta och sviktande bokstavstangenter.

😳

:musik

😆 Diskussion beträffande sveriges nya regering-tråden är på sidan 92. På sidan 92 i den här tråden finns uppenbara likheter i innehåll och relevens. Min teori är att diskussion beträffande sveriges nya regering-tråden är i själva verket en billig kopia av den här. Gå inte på den lätta! Använd endast orginalet!!

Det innebär ju att...

att...

att...

Eh, 😉 ja vad innebär det här egentligen..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Konstigt egentligen... Av alla trådar så borde denna innehålla folk, men det är nog den enda tråd där det aldrig är en käft samtidigt som jag är här, trots att det ska vara den längsta tråden eller försöket om att skapa den längsta tråden på detta forum efter vad det är sagt och vad jag har läst och vad jag nästan har hört, eller kanske inte har hört, för det hade väl varit konstigt kanske då om jag hade hört denna tråden eller även om jag hade hört någon från denna tråden i detta ärende eller vilket annat ärende som heslt kanske, för jag har då aldrig hört någon från denna tråden, om man inte menar de otal gånger då jag antagligen, åtminstone antagligen har hört någon på detta forum i samband med att jag laddat ned musikfiler, ofta i mp3-format, under underrubriken Demoinspelningar och som jag efter 1.5 timmes nedladdningstid avnjutit och tyckt varit bra oftast, många gånger rentav väldigt bra till och med, ja nog är det så, men nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var jag ville skriva eller tänkte fortsätta skriva om i denna tråd, men nog handlade det väl kanske om att jag då jag tittar in här, just i denna tråd alltså, oftast inte hittar någon annan skribent som skriver eller just har skrivit ett inlägg i denna tråd, kanske i och för sig vore det konstigt om jag på något sätt visste att denne någon tänkte skriva i denna tråd, för hur skulle jag kunna veta det om någon tänkte skriva i denna tråd, för kan jag egentligen läsa tankar, nog skulle jag knappast kunna hävda något dylikt, och inte heller tror jag att det kan komma upp någon, eller rättare sagt att det kommer upp någon form av varningstext i denna tråd om att någon tänker skriva någon, till exempel i form av en löptext, ett textinslag, det som skribeneten just håller på att skriva, att det på något sätt visas i någon form för eventuella samtidiga inneboende i denna tråd, för så är det väl ändå inte, för usch och fy för den stackars saten, vad denne då ha måst våndats de senaste minuterna då nu när jag varit här inne och tampats med de i denna bärbara personliga datorns nedsänkta och sviktande bokstavstangenter.

😆

:musik

😉 Diskussion beträffande sveriges nya regering-tråden är på sidan 92. På sidan 92 i den här tråden finns uppenbara likheter i innehåll och relevens. Min teori är att diskussion beträffande sveriges nya regering-tråden är i själva verket en billig kopia av den här. Gå inte på den lätta! Använd endast orginalet!!

Det innebär ju att...

att...

att...

Eh, 😲 ja vad innebär det här egentligen..?

Det innebär att borde vila ditt söta huvud lite. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh! Är 0404an bra?

Kan inte uttala mig än, har inte installerat den än. Var tvungen att testa Axiomen först. Åh jag är så lycklig över att ha ett klaviatur att spela på. 😳

Måste dessutom tjacka lite sladdar till 0404:an också. Men jag kommer installera drivrutiner och sånt crap imorrn, får återkomma då. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Ahh... Inget är som doften av nyinköpt japansk hemelektronik...

😳 Eller jo...

Japansk fisk? 😕

🙂 Mmmmmmmm... Orientaler... Hade en annan granne en gång som bodde dörren brevid mig då, råkade ringa på hennes dörr i fyllan och villan när jag fipplade efter mina nycklar. Hon öppnade (tre snåret på natten) endast iförd ett rosa halvtgenomskinligt nattlinne...

"Dy kanske lingde fel?", frågade hon. 🥰

"Inte nödvändigtvis", svarade jag.

:rolleyes: Det stämmer inte att de har murvlan på tvären...

Nu ska jag vila mina huvuden.

Natti...

Link to comment
Dela på andra sajter

Drog Christofer?  😠

Bara för stunden,

Har haft ett Motörhead ifluerat riff i huvet väldigt länge nu men aldrig kommit på vad jag ska göra med de och när jag körde lite Motörhead covers för en stund sen började jag omedvetet köra riffet och nu har texten börjat komma till låten 🙁😱🙁

Fett! 😎

Indeed 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon!

Gissa vem som fyller år imorgon?  :rolleyes:

Många. Här är några av dem:

Följande kändisar fyller år 16/12:

Ludwig Van Beethoven, kompositör 1770 Avliden

Jane Austen, författare 1775 Avliden

Erik Extergren, bordtennisspelare 1912 Avled 1989-07-02

Birgitta Valberg, skådespelerska 90 år

Lars Björn, ishockeyspelare 75 år

Liv Ullmann, skådespelerska 67 år

Benny Andersson, medlem i ABBA 60 år

Billy Gibbons, medlem i ZZ Top 57 år

Benjamin Bratt, skådespelare 43 år

Heike Drechsler, friidrottare 42 år

Dennis Wise, fotbollsspelare 40 år

Donovan Bailey, sprinter 39 år

Frida Hallgren, skådespelerska 32 år

....och Du! ☺️

Så du är precis ett år och en månad äldre än mig. 😉

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...