Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 De är ingen idé att jag postar nått här längre för de är ju ingen som bryr sig. 😳 Klart vi gör! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 "Look at that side boob. Check out this side boob. How 'bout that side boob. That turn you on? Well it shouldn't, 'Cause that's MY side boob." -- Peter Griffin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 3 anonyma besökare. Me, myself and Gote? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Jag då? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Jag då? 😛 Du är ju myself... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 3 anonyma besökare. Me, myself and Gote? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😛 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😛 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😳 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😳 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😛 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😄 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😄 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😄 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😳 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😄 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😄 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😳 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😛 Tydligen inte. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Drog Christofer? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😆 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😠 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😳 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😕 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😕 Nej, det måste man inte. Beror väl på version av MSN antar jag.. Jag kör ju 7.5 och där ploppar det bara upp ett fönster när någon lägger till en i konversationen. Eller också är det en inställning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😕 Sandra Overkill... 😕 Låter mer som en tuff hårdrockschick.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😆 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😠 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😳 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😕 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😕 Nej, det måste man inte. Beror väl på version av MSN antar jag.. Jag kör ju 7.5 och där ploppar det bara upp ett fönster när någon lägger till en i konversationen. Eller också är det en inställning. Jag har ju sagt åt dig att uppdatera till Live Messenger. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😠 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😳 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😕 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😕 Nej, det måste man inte. Beror väl på version av MSN antar jag.. Jag kör ju 7.5 och där ploppar det bara upp ett fönster när någon lägger till en i konversationen. Eller också är det en inställning. Jag har ju sagt åt dig att uppdatera till Live Messenger. 😄 Men jag kör ju Live? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Det var ett djävla tjatter på MSN igårkväll såg jag... 😄 Du blev inbjuden, men skrev ju aldrig nåt... 😳 Jag var inte online. Min jobbdator var kvar på nätet, men jag hade gått hem... 😄 Hur kunde du då accepta inbjudan? 😆 Acceptera? Nej, det har jag inte gjort... 😕 Hur kunde du då hamna inne i chatten? Måste man inte acceptera inbjudan? 😠 Nej, det måste man inte. Beror väl på version av MSN antar jag.. Jag kör ju 7.5 och där ploppar det bara upp ett fönster när någon lägger till en i konversationen. Eller också är det en inställning. Jag har ju sagt åt dig att uppdatera till Live Messenger. 😄 Men jag kör ju Live? 😄 Äh, jag kan ha fixat med någon inställning eller nåt... Men han borde ändå uppdatera! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😕 Sandra Overkill... 😕 Låter mer som en tuff hårdrockschick.. Kanske borde ha det som scennamn 😠 "Och här kommer Sandra Overkill" 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😠 Sandra Overkill... 😕 Låter mer som en tuff hårdrockschick.. Kanske borde ha det som scennamn 😳 "Och här kommer Sandra Overkill" 😆 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😕 Ja, djävlar... 😕 Jag ser det framför mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Drog Christofer? 😕 Bara för stunden, Har haft ett Motörhead ifluerat riff i huvet väldigt länge nu men aldrig kommit på vad jag ska göra med de och när jag körde lite Motörhead covers för en stund sen började jag omedvetet köra riffet och nu har texten börjat komma till låten 😕😠😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Drog Christofer? 😕 Bara för stunden, Har haft ett Motörhead ifluerat riff i huvet väldigt länge nu men aldrig kommit på vad jag ska göra med de och när jag körde lite Motörhead covers för en stund sen började jag omedvetet köra riffet och nu har texten börjat komma till låten 😕😠😳 Fett! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Morn morn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 december 2006 Dela Postat 14 december 2006 Morn morn! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts