Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 🙁 Ergonomisk djävlar... Ljusår från det och 2500 dpi, laser, iläggsvikter mm, mm, mm, mm... Nädu, kantig och djävlig, plastknakande, knepigt placerade knappar med noll känsla, vadå scrollhjul i alla vinklar, sladd + "självhäftande" kula som rengör musmattan effektivt... 🙁 Appropå dildosnacket ovan, här är en som... Ja, det blir ju både mus och he, he drule i ett liksom... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Haha 😆 Den kan man få en rejäl musarm av! 🙁 Redigerat 12 december 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha 😆 Den kan man få en rejäl musarm av! 🙁 Det är humor det! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha 😆 Den kan man få en rejäl musarm av! 🙁 🙁 - Ursäkta? Doktorn..? DOKTOR NUPP!!? - Ja, djävlar? - Jag har ont... här liksom (visar armbågen, överarmen samt delar av axeln för vår hjälte)... - Hmm..? Kan det... Nehej, nehej... Hm... Mmm... Jo... Hrm. Jo. Ni har helt enkelt musarm. - Hur kan detta botas då? - Förläng er arm med en gammal klädhängare och lite eltejp så når du lite lättare... Eller be grannen om hjälp. Enklast är väl givetvis om ni limmar fast musen på golvet och sedan bara helt enkelt sätter er på den. På så sätt avlastar ni er arm och kan använda den till... Hrm... annat.. Jisses... Why? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😆 Tyskar... Horex pc mouse..? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Du är sjuk! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 jag är trött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 jag är trött Ja med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 jag är trött Ja med Inte jag, men jag tänker gå och lägga mig ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Det här är mitt första inlägg i den här tråden. Är inte det värt att firas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Det här är mitt första inlägg i den här tråden. Är inte det värt att firas? Jag öppnade precis champagnen, SKÅL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) Det här är mitt första inlägg i den här tråden. 🙂 Redigerat 12 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Öl 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Fy fan vad jag är hungrig... ge mej ett russin!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Man skall inte förlita sig på eller leva som om en högre makt skulle existera......för om det visar sig att det inte är så så faller man handlöst ---------------------------------------------------------------------------------------------- ”I have a message to deliver to the cute people of the world...if you’re cute, or maybe you’re beautiful...there’s MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out!! ”. -Frank Zappa ---------------------------------------------------------------------------------------------- ”Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I’m not sure about the universe.” -Albert Einstein Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 december 2006 Trådstartare Dela Postat 13 december 2006 De e ju lucia idag/igår 😉 Har inte märkt det de minsa i år 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 De e ju lucia idag/igår 😉 Har inte märkt det de minsa i år 😄 Samma här. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag är redan i skolan, råkade ta en för tidig buss... och är redan bajsnödig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Idag är det teater! Jag är såå äcklig när jag är lite tranisg 😉 Långkalsonger, högklackat, paljettklänning och en tovig peruk! Woo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 DÅÅÅ III VÅRT MÖRKA HUUUUUUUS STIIIGER MÄÄÄ TÄNDA LJUUUUUUS... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 😉 Jag vill se bild transbild på dig! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 😉 Jag vill se bild transbild på dig! 😄 Jag tror pappa kommer spela in med kameran 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 🙂 😉😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 I full luciamundering! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 🙂 😉😄 :D Vad sexig du är högupplöst. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 Jag vill se bild på dig, Linus! 🥰 🤪😄😳 Vad sexig du är högupplöst. 🥰 Jag tycker han ser ut som en insekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 december 2006 Dela Postat 13 december 2006 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts