Krokodil Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 hihihi 😉 HUNGRII!!! Jag med 🥰 Och det tar så länge att laga köttbullar och makaroner 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Jag tror pazo blivit lite kääär 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Jag tror pazo blivit lite kääär 😄 😉 Kan vara nynuppad också..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 😉 mäh... får man inte vara lite fnittrig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 Nu önskar jag att jag hade tjej och vore nynuppad! 😄 Se vad ni ställer till med! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Nu önskar jag att jag var tjej och vore nynuppad! 🙂Se vad ni ställer till med! 😄 😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 😉 Ska dra å repa nu! hejdå!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😄 Ska dra å handla på Horex nu! hejdå!! 😄 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Jag tror pazo blivit lite kääär 🥰 😉 Kan vara nynuppad också..? 😄😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Hihi-humör idag? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Har inte du en redan? 😉 Jag hoppas jag får en i julklapp! 😄 Pratar ni dildosar nu igen!?! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Har inte du en redan? 😳 Jag hoppas jag får en i julklapp! 😄 Pratar ni dildosar nu igen!?! 😄 Du värkar ju veta en hel del om ämnet. 😕😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Har inte du en redan? 😕 Jag hoppas jag får en i julklapp! 😱 Pratar ni dildosar nu igen!?! 😄 Jag har önskat mig en gigantisk, rosa dildo i födelsepresent! 😄 Ähum...att ge bort alltså... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Har inte du en redan? 😕 Jag hoppas jag får en i julklapp! 😄 Pratar ni dildosar nu igen!?! 😄 Jag har önskat mig en gigantisk, rosa dildo i födelsepresent! 😄 Ähum...att ge bort alltså... 😳 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha, det är nån som har lagt bud på mina SNES-spel på Tradera! 😉 Kanon ju. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha, det är nån som har lagt bud på mina SNES-spel på Tradera! 😛 Kanon ju. 😛 Varför sälja? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha, det är nån som har lagt bud på mina SNES-spel på Tradera! 😛 Kanon ju. 🙂 Varför sälja? 😉 Äsch... jag säljer ju inte ALLA! Jag behåller NHL94, Marion Kart, Street Fighter 2 och Mario World. Resten kan dra åt helvete, jag använder de ju ändå inte. Har inga originalkartonger eller manualer heller, så jag är nöjd oavsett vad folk ger för dem. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) De jag säljer är: Megaman X Super Probotector Aladdin Earth Worm Jim 2 Addams Family Alien 3 Senaste bud är 190 kr, sen tillkommer frakt på 100 kr. EDIT: Gå och lägg ett bud vettja! 😉 Redigerat 12 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 De jag säljer är: Megaman X Super Probotector Aladdin Earth Worm Jim 2 Addams Family Alien 3 Senaste bud är 190 kr, sen tillkommer frakt på 100 kr. EDIT: Gå och lägg ett bud vettja! 😉 Vilka höjdarspel det låter som 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Haha, det är nån som har lagt bud på mina SNES-spel på Tradera! 😛 Kanon ju. 🙂 Varför sälja? 😉 Äsch... jag säljer ju inte ALLA! Jag behåller NHL94, Marion Kart, Street Fighter 2 och Mario World. Resten kan dra åt helvete, jag använder de ju ändå inte. Har inga originalkartonger eller manualer heller, så jag är nöjd oavsett vad folk ger för dem. 😛 NHL94 måste ju vara urskönt! Jag hade NHL98, och DET var coolt liksom! Har du spelat det spelet (till SNES?) där Musse är typ trollkarl? Hade det när jag var liten och det var skitkul! 🙂 Såhär ser den konsolen jag hade ut: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 NHL94 måste ju vara urskönt! Jag hade NHL98, och DET var coolt liksom! Har du spelat det spelet (till SNES?) där Musse är typ trollkarl? Hade det när jag var liten och det var skitkul! 😛 NHL94 är det absolut bästa som finns när man är sitter med nån polare och har hinkat i sig några bärs! 😉 Likaså Mario Kart. Det är därför jag behåller dem, det är fylle-underhållning helt enkelt. 🙂 Och ja, jag har spelat Fantasia. Och alla andra spel till SNES:en typ. Och ännu fler till NES:en. Och ännu fler till C64:an. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 NHL94 måste ju vara urskönt! Jag hade NHL98, och DET var coolt liksom! Har du spelat det spelet (till SNES?) där Musse är typ trollkarl? Hade det när jag var liten och det var skitkul! 😛 NHL94 är det absolut bästa som finns när man är sitter med nån polare och har hinkat i sig några bärs! 😉 Likaså Mario Kart. Det är därför jag behåller dem, det är fylle-underhållning helt enkelt. 🙂 Och ja, jag har spelat Fantasia. Och alla andra spel till SNES:en typ. Och ännu fler till NES:en. Och ännu fler till C64:an. 😛 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Det är själva fasen att min C64 har dött... eller.. så gott som iaf. 😛 Man får nöja sig med emuleringar på PC:n istället. Då slipper man ju åtminstone vänta på att liren ska ladda i en kvart. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Det är själva fasen att min C64 har dött... eller.. så gott som iaf. 🙁Man får nöja sig med emuleringar på PC:n istället. Då slipper man ju åtminstone vänta på att liren ska ladda i en kvart. 😆 Jag har diskettstation till min, fast den är trasig... 🙁 kassettbandspelaren är också paj. men min amiga500 funkar fortfarande =) men den bor för många mil härifrån 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Mmmmmmmm... ... med extern discdrive och en hiskeligt snuskig joystick... Ja, djävlar sicka tider... Har kvar den än, med orginalkartong och shait... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Vilken fin mus 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts