Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Här Gote, du får välja en av följande och resten kan de andra grabbarna få slåss om... Motivera gärna ditt val... De fruktsamma grannflickorna håller på med peeling. En mobil bananahållare 😛 eller om det var tvärtom..? En banan som klätt ut sig till tjej 😕 eller om det var... Banana thong. eller Något som ser ut som en apskalle i bananlikör..? 😄 Redigerat 11 december 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Jag skulle ha valt mobilhållaren iaf, det andra var ju mest äckligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😄 😛 Äh, ta grannflickorna och ta med egen banan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😄 😛 Äh, ta grannflickorna och ta med egen banan! Nu börjar det likna nåt!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 PANAANI! PANAANI! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Mina grannar faller bort. En barnfamilj i ena dörren och en gubbe och gumma i den andra. Den uppenbarligen halvdöve gubbfan har tokhög volym på TV:n om nätterna, lagom i tid då jag försöker sova. 😛 Ibland hör man dem hojta till varann: "blablablabla.." "VAA?!" "BLABLABLABLABLA!" "VAAAAA?!?!" "BLABLABLABALALBA!!!!!!!" O.s.v.... Undrar om det är en hämdaktion för de gånger då jag spelar hög musik? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Det är då man hämnas med att såga hål i väggen med en motorsåg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Det är då man hämnas med att såga hål i väggen med en motorsåg. Det är betong. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 eller så lossar man bara några skruvar på deras rullatorer... Då anar dom inget MUAHA 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Det är väl skitbra att gubben inget hör, önskar mina grannar var döva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vad har du för inspelningsprogram, Overkill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vad har du för inspelningsprogram, Overkill? Ljudinspelaren, standard i XP 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Eller hur 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vad har du för inspelningsprogram, Overkill? Ljudinspelaren, standard i XP 😉 Är inte den begränsad till 60 sekunder? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vad har du för inspelningsprogram, Overkill? Ljudinspelaren, standard i XP 🙂 Är inte den begränsad till 60 sekunder? 😱 Tror det 😎 Dingbats, jag är faktiskt seriös 🙂 Har inge att spela in med så varför ha ett program? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vad har du för inspelningsprogram, Overkill? Ljudinspelaren, standard i XP 😎 Är inte den begränsad till 60 sekunder? 😱 Behöver man mer då? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😉 Därför att han är musikintresserad? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😉 Därför att han är musikintresserad? 😱 Så lätt ska han inte komma undan! Nu ställer vi honom till svars! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😎 Därför att han är musikintresserad? 😉 Så lätt ska han inte komma undan! Nu ställer vi honom till svars! Nä, varför det? Jag gillar honom ju... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😛 Därför att han är musikintresserad? 😛 Så lätt ska han inte komma undan! Nu ställer vi honom till svars! Nä, varför det? Jag gillar honom ju... 😆 🥰 Jag är här för att diskutera politik. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😛 Därför att han är musikintresserad? 😆 Typ. Jag spelar inte heller in nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Varför är du då medlem på ett forum som heter "studio"? 😛 Därför att han är musikintresserad? 😆 Typ. Jag spelar inte heller in nåt... Inte jag heller (inte på ett bra tag i alla fall)... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts