Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😄 😄 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😎😉😛 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😎 😳 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😛😄😄 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Jag vet inte, 😎 Min Roland heter TD-6 i efternamn, vad heter din? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Drar du i Rolands spak? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😎 😳 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😛😄😄 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Jag vet inte, 😎 Min Roland heter TD-6 i efternamn, vad heter din? 😉 JV-80 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Jag slår Roland på baken med två pinnar. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Drar du i Rolands spak? 😕 I detta fallet hade jag visst fel... det var min egen. Ursäkta medans jag går och tvättar händerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😎 😳 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😠😠😠 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Jag vet inte, 😕 Min Roland heter TD-6 i efternamn, vad heter din? 😕 JV-80 Grymt, 🙂 bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Drar du i Rolands spak? 😕 I detta fallet hade jag visst fel... det var min egen. Ursäkta medans jag går och tvättar händerna. 😠😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Drar du i Rolands spak? 😕 I detta fallet hade jag visst fel... det var min egen. Ursäkta medans jag går och tvättar händerna. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😎 😳 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😠😠😠 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Jag vet inte, 😕 Min Roland heter TD-6 i efternamn, vad heter din? 😕 JV-80 Grymt, 🙂 bild? det börjar här och fortsätter en bit längre fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Gitarrcase? Näe, Roland bor där Coolt, jag har ochså Roland 😎 😳 Vilket as.. Jag hatar när han är otrogen. Roland är min, Min, MIN! du ljuger!!!!!! HAN ÄR MIN!!!!!! 😠😠😠 Oh yeah?! Vems modulationsspak är det jag sitter och drar i just nu isåfall? Jag vet inte, 😕 Min Roland heter TD-6 i efternamn, vad heter din? 😕 JV-80 Grymt, 🙂 bild? det börjar här och fortsätter en bit längre fram Trevligt 🙂 Här är min Roland 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😕😕😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Bara inte folk börjar citera därdär.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Bara inte folk börjar citera därdär.. Nej, hur skulle det se ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Men han heter ju Jan... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Men han heter ju Jan... 😕 Låt oss lista några kända Jan. Jag börjar med Långben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Men han heter ju Jan... 😕 Låt oss lista några kända Jan. Jag börjar med Långben. Jan-Emanuel Johansson? Politiker och deltagare i Expedition Robinsson. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Men han heter ju Jan... 😕 Låt oss lista några kända Jan. Jag börjar med Långben. Jan-Emanuel Johansson? Politiker och deltagare i Expedition Robinsson. 😕 Torbjörn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Men han heter ju Jan... 😕 Låt oss lista några kända Jan. Jag börjar med Långben. Jan-Emanuel Johansson? Politiker och deltagare i Expedition Robinsson. 😕 Torbjörn -Ove Waldner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hey gays! Bara så ni vet så kan man säga att både who och whom är rätt 😆 Min engelskalärare (som är från England) sa att egentligen ska man säga whom men nuförtiden är det ingen som bryr sig så who funkar också. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hey gays! Bara så ni vet så kan man säga att både who och whom är rätt 😆 Min engelskalärare (som är från England) sa att egentligen ska man säga whom men nuförtiden är det ingen som bryr sig så who funkar också. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 men gomorn för i helvette! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hey gays! Bara så ni vet så kan man säga att både who och whom är rätt 😆 Min engelskalärare (som är från England) sa att egentligen ska man säga whom men nuförtiden är det ingen som bryr sig så who funkar också. 😄 Han har ju tappat kontrollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Kan ni inte posta den där "I are hiding. u kant c me" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Dags för några timmars skolarbete nu iallafall. Får se om jag lyckas övervinna omotivationen. Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Kan ni inte posta den där "I are hiding. u kant c me" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts