Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Fidden! Har du blivit mer eller mindre gay sen igår? just nu är jag nog ungefär 5% gay och 95% på dåligt morgonhumör. Ska jag hålla mig undan tills du fått ditt kaffe alltså? 😕 Nejnej, kaffe är äckligt. Det går över av sig självt. Nu är jag nog 3% gay, 95% på dåligt morgonhumör och 2% straight. Du är alltså inte det minsta straight när du vaknar? 😳 det beror på vem jag vaknar upp bredvid. Var det en inbjudan? 🥰 😆 you bet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Den här sidan blev ett citations-helvete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Den här sidan blev ett citations-helvete. Därför kortade jag ner det. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Ajdå, mitt morgonhumör är nog inte bättre än ditt...😕 För at tlätta upp stämningen... Redigerat 11 december 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Jag tycker det känns mer som att jag försvarar honom.. 😕 (fast jag kallade ju honom i princip för fegis, så du har ju rätt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Ajdå, mitt morgonhumör är nog inte bättre än ditt...😕 För at tlätta upp stämningen... 5% straight, 1% gay. Moronhumöret ner till 94% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Jag tycker det känns mer som att jag försvarar honom.. 😕 (fast jag kallade ju honom i princip för fegis, så du har ju rätt) Kan vi inte låta udda vara jämnt? 😳 Jag har ju fortfarande kvar din inbjudan. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Ajdå, mitt morgonhumör är nog inte bättre än ditt...😕 För at tlätta upp stämningen... 5% straight, 1% gay. Moronhumöret ner till 94% Så lite? Min straightmätare gick i taket...eller NÅT gick i taket i alla fall... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😳 Malmsteen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😆Malmsteen 😕 Malmsteen? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Burn motherfuckers!!!!!! Så jävla skönt. 😕 När han skriker de alltså... 😳 Redigerat 11 december 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Kan ni hjälpa mig med en sak? 😕 Everybody should have the same answer since it’s a thing of reason and the answer cannot be different no matter whom/whom you might ask. Ska det vara who eller whom? Whom för bövelen! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Kan ni hjälpa mig med en sak? 😕 Everybody should have the same answer since it’s a thing of reason and the answer cannot be different no matter whom/whom you might ask. Ska det vara who eller whom? Whom för bövelen! 😳 Är det så? Då hade jag och Fidden fel då... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 (redigerat) Villken idiot 😆😕😳 Redigerat 11 december 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Jag tycker det känns mer som att jag försvarar honom.. 😕 (fast jag kallade ju honom i princip för fegis, så du har ju rätt) Kan vi inte låta udda vara jämnt? 😳 Jag har ju fortfarande kvar din inbjudan. 🥰 Jag tycker vi kan vara osams hela dagen idag, det vore skoj. 😆 nedrans fåntratt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Jag tycker det känns mer som att jag försvarar honom.. 😕 (fast jag kallade ju honom i princip för fegis, så du har ju rätt) Kan vi inte låta udda vara jämnt? 😳 Jag har ju fortfarande kvar din inbjudan. 🙂 Jag tycker vi kan vara osams hela dagen idag, det vore skoj. 🥰 nedrans fåntratt. 😛 Näe, jag vill vara sams! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Kan ni hjälpa mig med en sak? 😕 Everybody should have the same answer since it’s a thing of reason and the answer cannot be different no matter whom/whom you might ask. Ska det vara who eller whom? Whom för bövelen! 😳 whom do you think you is! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vet inte om det beror på morgonhumöret, men jag tycker det känns ganska patetiskt att prata skit om en person i dess frånvaro också. Inget illa menat, lynxo. Är det det, så är inte du helt oskyldig heller... förmodligen inte, men det vore intressant att veta vad du syftade på Jag menar bara att visst, jag kanske började med det här. Men du spekulerar i så fall lika mycket som jag om honom...(i hans frånvaro) Jag tycker det känns mer som att jag försvarar honom.. 😕 (fast jag kallade ju honom i princip för fegis, så du har ju rätt) Kan vi inte låta udda vara jämnt? 😳 Jag har ju fortfarande kvar din inbjudan. 🙂 Jag tycker vi kan vara osams hela dagen idag, det vore skoj. 🥰 nedrans fåntratt. 😛 Näe, jag vill vara sams! 😆 okeeeeeej 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hej Gote. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hej monika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Hej på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Vill du veta var jag köpt min tröja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 How many times must I tell you I will not pretend Will it ever end Guess there's a need to condenm What I defend Say what you will In for the kill I'll stand my ground At any sacrifice Tearing my heart out And serve it to you on a plate Bitter to the taste One bite is all you can take the rest's thrown away Left on my own Cold as a stone No matter what you imply I'll survive at any sacrifice I'm walking a wasteland Where beauty and truth can't be seen A never ending game The world keeps on turning but I will stay the same 😕😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Ingen vill veta var du köpt din tröja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Ingen vill veta var du köpt din tröja! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts