Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😄 Vad antyder du? 😆 Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 🥰 Nej. jo Nej. jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😄 Vad antyder du? 😆 Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 🥰 Nej. jo Nej. jo Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Hyfsad, begagnad "slappna av, för helvete" köpes.. skall ges bort i julklapp. 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😄 Vad antyder du? 😆 Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 🥰 Nej. jo Nej. jo Nej. Puss på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😄 Vad antyder du? 😆 Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 🥰 Nej. jo Nej. jo Nej. Puss på dig Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 I know what you böged last summer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 I know what you böged last summer! No you don't. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 I know what you böged last summer! No you don't. So what was it then? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 I know what you böged last summer! No you don't. So what was it then? 😆 Playing guitar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Ett mer relevant test kanske... hur mycket homofob är du? http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/sh...t/etc/quiz.html Jag fick 24, "high-grade non-homophobic" som resultat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Zzz.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 Ett mer relevant test kanske... hur mycket homofob är du?http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/sh...t/etc/quiz.html Jag fick 24, "high-grade non-homophobic" som resultat. jag fick 38 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Ett mer relevant test kanske... hur mycket homofob är du?http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/sh...t/etc/quiz.html Jag fick 24, "high-grade non-homophobic" som resultat. jag fick 38 Jag fick typ 74 eller nått där omkring. Villket jag finner rätt konstigt för jag har inte nåra som hälst invändningar om villken läggning folk har så länge dom inte bryter mot lagen. (t.ex. som pedofiler gör) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 The Rolling Stones lirade i copacabana (strand och en stadsdel i Rio de Janeiro, Brasilien) inför de otroliga 1,5 miljoner människor som såg konserten. (bilden visar bara en liten del av publiken) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 Blääää Jävla skit! KUKHORA! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Blääää Jävla skit! KUKHORA! 😉 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 😉😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Så det ser alltså ut såhär än så länge: Pazo, 40% Lynxo, 30% Fidden, 26% Overkill, 20% Slutsats: Ju kortare nickname, desto mer gay. 20% 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 The Rolling Stones lirade i copacabana (strand och en stadsdel i Rio de Janeiro, Brasilien) inför de otroliga 1,5 miljoner människor som såg konserten. (bilden visar bara en liten del av konserten) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Fan vad krångligt det ska vara att hitta crack... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 40% gay...Ansiktstvättgrejsen lär ju varit rä'tt avgörande! 😆 🙂 Jag använder fitta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Med åren har mitt fokus kring julen flyttats från julklapparna till maten och familjen. När jag nu såg denna annons blev det lite kortslutning i hjärnan: Blocket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 december 2006 Dela Postat 11 december 2006 Med åren har mitt fokus kring julen flyttats från julklapparna till maten och familjen. När jag nu såg denna annons blev det lite kortslutning i hjärnan: Blocket 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 december 2006 Trådstartare Dela Postat 11 december 2006 blääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts