Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 🥰 Vad antyder du? 😳 Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 🥰 Lite kanske.. Men jag är inte irl bög.. 😆 Inte jag heller! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 finns det inte nåt såntdär gay-test på nätet som vi kunde göra, så kan vi göra en rankinglista sen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 finns det inte nåt såntdär gay-test på nätet som vi kunde göra, så kan vi göra en rankinglista sen? Vore ballt 😳 Leta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 finns det inte nåt såntdär gay-test på nätet som vi kunde göra, så kan vi göra en rankinglista sen? http://www.channel4.com/life/microsites/G/.../gayometer.html 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 http://www.channel4.com/life/microsites/G/.../gayometer.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Jag är 30% Gay! Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Zebbe is 20% gay! You're a walking, talking, red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times mate! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 äsch, vilken besvikelse. Bara 26%, dom måste ha missat min julgranskula. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Är jag mest gay hittills alltså? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Är jag mest gay hittills alltså? 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Pazo, din tur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Men shit vad jag blev skrajsen när termometern gick upp till 100 i den där animationen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Men shit vad jag blev skrajsen när termometern gick upp till 100 i den där animationen 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Men shit vad jag blev skrajsen när termometern gick upp till 100 i den där animationen 😆 Jag med! Den gick upp där till "Too gay" jag bara VAAA!? 😆 Sen stannade den på 100% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 40% gay... Ansiktstvättgrejsen lär ju varit rä'tt avgörande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 40% gay...Ansiktstvättgrejsen lär ju varit rä'tt avgörande! Äsch, jag hade ju läderkalsongerna att skryta med. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 40% gay...Ansiktstvättgrejsen lär ju varit rä'tt avgörande! Du är ju nästan mer gay än hetero!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 (redigerat) Ett till http://www.okcupid.com/tests/take?testid=1...643246698767712 Fast där skulle man regga sig Orka! Redigerat 10 december 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Så det ser alltså ut såhär än så länge: Pazo, 40% Lynxo, 30% Fidden, 26% Overkill, 20% Slutsats: Ju kortare nickname, desto mer gay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Jag är mest hetero! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 december 2006 Trådstartare Dela Postat 10 december 2006 The Straight Stand up and be heard! You're 32% gay! Lite mindre iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 "Stand up and be heard! You're 27% gay! You're straight! You can choose whether or not you should be proud of that. You have just enough gay in you to not look like a liar, but too little to be really gay. You're suprised, aren't you?" Eftersom båda resultaten var snarlika, så stämmer det nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😆 Vad antyder du? Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 😄 Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😆 Vad antyder du? Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 😄 Nej. Jorå, nog vet vi alla att din Linda egentligen heter Leif. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😆 Vad antyder du? Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 😄 Nej. jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😆 Vad antyder du? Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 😄 Nej. Jorå, nog vet vi alla att din Linda egentligen heter Leif. 😛 Nej, hon heter Linda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Lynxo + Chroma + overkill= gay 😆 Ska du säga! 😆 Vad antyder du? Att du är en nätbög! Men ärligt talat, bor det inte en nätbög inom oss alla? 😄 Nej. jo Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 Hyfsad, begagnad "slappna av, för helvete" köpes.. skall ges bort i julklapp. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts