Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Äsch, börjar bli dags att röra sig hemåt. Ha det bra! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Äsch, börjar bli dags att röra sig hemåt. Ha det bra! 😏 Trevlig helg! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu ska jag duscha och ska försöka passa på och göra en skitning också, men får se om jag klarar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu ska jag duscha och ska försöka passa på och göra en skitning också, men får se om jag klarar det. Håll oss uppdaterade... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Stad/plats: Gustavsberg, Värmdö 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Kolla! Den har kommit! Helt underbar! 😉 Kan inte lägga den ifrån mig! Wohoo! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Fan vad coolt! 😉 Jag vill ha ljuuuuuuuuuuuuudklipp! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Fan vad coolt! 😉 Jag vill ha ljuuuuuuuuuuuuudklipp! 🙂 Bra idé! 😛 Det ska väl gå att ordna... Ett ögonblick. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Historiaprovet gick rätt bra! 😉 Wazzup? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu ska jag duscha och ska försöka passa på och göra en skitning också, men får se om jag klarar det. Håll oss uppdaterade... 😉 Det gick inge vidare med skitat, fick inte ut nåt... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu ska jag duscha och ska försöka passa på och göra en skitning också, men får se om jag klarar det. Håll oss uppdaterade... 😛 Det gick inge vidare med skitat, fick inte ut nåt... 🙂 Det kommer i sinom tid 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Håll i er nu... Och kom ihåg att jag aldrig lirat mandolin i hela mitt liv. 😉 Filerna är inspelade som 24bit mono och jag har inte redigerat dem mer än jag har maximerat volymen. Alltså ingen compression eller nåt sånt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Smått berusad! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Vad duktig du är 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Coolt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 (redigerat) Har ni gått och lagt er? Eller har ni, till skillnad från mig, ett liv? Redigerat 8 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Har ni gått och lagt er? Eller har ni, till skillnad från mig, ett liv? Tittade på Wallander (eller om det var Lavander? ) - Täckmanteln. UNDVIK! Skitdålig 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Har ni gått och lagt er? Eller har ni, till skillnad från mig, ett liv? Tittade på Wallander (eller om det var Lavander? ) - Täckmanteln. UNDVIK! Skitdålig 😕 Hmm.. ok. Har inte sett nån Wallander. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Har ni gått och lagt er? Eller har ni, till skillnad från mig, ett liv? Tittade på Wallander (eller om det var Lavander? ) - Täckmanteln. UNDVIK! Skitdålig 😕 Hmm.. ok. Har inte sett nån Wallander. En del är bra, en del okej och en del dåliga. De flesta är dåliga 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Är inte alla hyfsat moderna svenska polisfilmer urusla? Eller iallafall allt som det står Beck eller Wallander på? Kopps är däremot en fin film Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Är inte alla hyfsat moderna svenska polisfilmer urusla? Eller iallafall allt som det står Beck eller Wallander på? Kopps är däremot en fin film Rätt! 😕 Fast grannen i Beck är ju urskön! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Jackass-marathon på MTV! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 och jag tror jag går i mål i mitt demolyssnings-maraton nu... Kanske ska lägga sig och snarka istället. tlööööt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu går jag och lägger mig, god natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Bara jag som kollade på populärmusik? Grymt bra film! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, det var nog bara du. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ni vet inte vad ni missar. Boken var grymt bra, och filmen lyckades förvånansvärt bra med att fånga stämningen därifrån. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Godnatt, biatches. Och ---> one for the road Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 december 2006 Trådstartare Dela Postat 9 december 2006 uuurgghhh Han aldrig komma hem innan vi började puibbrundan igår. Hade inte ätit något sen 12 på dan. Blev aspackad på 6 öl. spydde och mådde skit. sen drog jag hem. Och detta var klockan 21... 😛 Jag somnade på en gång när jag kom hem... Och idag då? tänker ni.. jaaaa... ont i huvudet illamående och seg... ja BAKIS alltså 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts