Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😕 Rock an roll over... Min första skiva... 🙁 Köpte den dock inte på vinyl utan som kassettband. Har kvar den ännu idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nu ska jag baka scones. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😕 Öhh... Här, Gote... En..? en..? Hm... Banan... med..? Kiss. Det här MÅSTE vara första gången som du får en sådan..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Bläää, det där är ju inte Ace Frehley ens! Dom borde ha slutat efter deras Farewell-turne! (Eller ännu tidigare!) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, jösses. Hittade en massa gamla Okej-tidningar därhemma. Kul tidsdokument! 😆 Hade ju tapetserat rummet med Kiss ett tag. Kiss med stort k. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, jösses. Hittade en massa gamla Okej-tidningar därhemma. Kul tidsdokument! 😆 Hade ju tapetserat rummet med Kiss ett tag. Kiss med stort k. 😆 Those were the days... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Jag fick VG på engelskaredovsningen! 😄 Hade jag inte drömt om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Jag fick VG på engelskaredovsningen! 🙂 Hade jag inte drömt om! Grattis Loa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Hehe, jag har ett nytt Javascript-problem (ny uppgift), men jag vågar inte fråga... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, jösses. Hittade en massa gamla Okej-tidningar därhemma. Kul tidsdokument! 🙂 Hade ju tapetserat rummet med Kiss ett tag. Kiss med stort k. 🙂 Those were the days... Vilka dagar var det då? Hur gammal är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Har Musik lämnat oss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Hehe, jag har ett nytt Javascript-problem (ny uppgift), men jag vågar inte fråga... 🙂 Anfäkta och regera och masturbera! Jag hinner inte nu, måste hämta min mandolin på bussgodset nu. 🙂 Jag brukar bläddra lite på www.devguru.com när jag kört fast. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, jösses. Hittade en massa gamla Okej-tidningar därhemma. Kul tidsdokument! 🙂 Hade ju tapetserat rummet med Kiss ett tag. Kiss med stort k. 🙂 Those were the days... Vilka dagar var det då? Hur gammal är du? Nja, jag snackar väl runt tiden för återföreningsturnén, då det var då jag började lyssna på dom. Under deras "riktiga" storhetsperiod var jag inte ens född... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Anfäkta och regera och masturbera! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Ja, jösses. Hittade en massa gamla Okej-tidningar därhemma. Kul tidsdokument! 😄 Hade ju tapetserat rummet med Kiss ett tag. Kiss med stort k. 😏 Those were the days... Vilka dagar var det då? Hur gammal är du? Nja, jag snackar väl runt tiden för återföreningsturnén, då det var då jag började lyssna på dom. Under deras "riktiga" storhetsperiod var jag inte ens född... 😆 Slyngel... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 😏 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 😏 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 😏 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 😏 😏 😆 😱 😄 Är det bara jag eller håller det här grälet på att spåra ur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Nä, vadårå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 december 2006 Dela Postat 8 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts